اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ابتکار» توقیف شد


روزنامه‌ی «ابتکار» صبح امروز توسط دادسرای رسانه توقیف شد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه‌ی «ابتکار» صبح امروز توسط دادسرای رسانه توقیف شد.

محمدعلی وکیلی - مدیرمسوول این روزنامه -  با تأیید این خبر اظهار کرد: صبح امروز (شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه) نامه‌ای از سوی دادسرای رسانه به‌دست من رسید که در آن، به استناد بند 11 ماده‌ی 6 قانون مطبوعات، این روزنامه شامل حکم توقیف دانسته شده بود.

او گفت: در این نامه اشاره شده که روزنامه‌ی «ابتکار» به‌دلیل نشر اکاذیب توقیف شده، اما با توجه به کلی بودن بند 11ماده‌ی 6 قانون مطبوعات مشخص نیست که دقیقا به‌دلیل انتشار کدام مطلب این روزنامه توقیف شده است.


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ابتکار» لغو توقیف شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,روزنامه ابتکار

 

اخبار اجتماعی - «ابتکار» لغو توقیف شد

روزنامه ابتکار که صبح روز شنبه (6 اردیبهشت‌ماه) توسط دادسرای رسانه توقیف شده بود، امروز رفع توقیف شد.

محمدعلی وکیلی مدیرمسوول روزنامه ابتکار در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر، اظهار کرد: امروز از سوی دادسرای رسانه با من تماس گرفته شد و خبر لغو توقیف روزنامه «ابتکار» از طریق فکس به ما اعلام شد.

در شماره‌ی پنج‌شنبه‌ی (چهارم اردیبهشت‌ماه) روزنامه‌ی «ابتکار» تیتری در یکی از ستون‌های صفحه‌ی نخست کار شد که در آن به‌جای واژه‌ی جابه‌جایی از برکناری استفاده شد؛ تیتر این ستون «برکناری رییس سازمان زندان‌ها» بود در حالی که رییس سازمان زندان‌ها برکنار نشده، بلکه به سمت دیگری منصوب شده است. همین موضوع موجب شد تا این روزنامه به استناد ماده 6- بند 11 توسط دادسرای رسانه توقیف شود.

روزنامه‌ی ابتکار از فردا انتشار خود را از سر می‌گیرد.
اخبار اجتماعی - ایسنا