اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیفون 6 نمایشگر 5 اینچی دارد!


گزارشها حاکی از اینست که شرکت اپل این بار یک آیفون با صفحه نمایش بزرگ را تولید خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: گزارشها حاکی از اینست که شرکت اپل این بار یک آیفون با صفحه نمایش بزرگ را تولید خواهد کرد.

در یک گزارش جدید که توسط یک نشریه ژاپنی منتشر شده آمده آیفون 6 از یک نمایشگر پنج اینچی با وضوح 1080 در 1920 و تراکم 440 پیکسل در هر اینچ برخوردار خواهد بود.

نشریه ژاپنی مک فان که در زمینه کامپیوتر فعال است گزارش داد: آیفون 6 تا جایی که ممکن است باریک خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
نمایشگر ۸۲ اینچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون 7s پلاس با نمایشگر ۵٫۸ اینچی AMOLED معرفی خواهد شد



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

بر اساس جدیدترین شایعات، احتمالا «آیفون 7s پلاس» که در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد، از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند.

گزارش‌های رسیده از وب‌سایت KGI Securities حاکی از آن است که اپل قصد ایجاد تغییراتی اساسی در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ دارد. طبق این گزارش‌ها، آیفون‌های سال ۲۰۱۷ که احتمالا آیفون 7s و 7s پلاس نام خواهند داشت، از نمایشگرهایی ۴٫۸ و ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کنند. پیش‌تر و در خبرها خوانده بودیم که اپل قرار است در آیفون ۸ که سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود از پنل‌های OLED استفاده کند ولی ظاهرا این موضوع یک سال زودتر اتفاق خواهد افتاد.

به‌علاوه، این گزارش‌ها نشان می‌دهد که آیفون‌های سال ۲۰۱۷، نمایشگر و بدنه‌ی شیشه‌ای و خمیده خواهند داشت. این طراحی جدید، باعث می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی شرکت اپل، لبه‌های باریکی داشته و در دست گرفتن‌شان، آسان‌تر شود. به‌جز این مورد، شایعات جدید به استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای به‌جای سرامیکی، در آیفون‌های بعدی اشاره دارد. استفاده از قاب شیشه‌ای به‌جای قاب سرامیکی، به اپل این امکان را می‌دهد تا بتواند فناوری شارژ بی‌سیم را در آیفون‌های جدیدش قرار دهد.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالامگ