اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیت الله هاشمی به عربستان می رود؟


رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که جواب آقای هاشمی به این دعوت چه بوده است و آیا به عربستان سفر خواهند کرد یا خیر؟ گفت : نمی دانم. من دیگر در مورد این موضوعات اطلاعی ندارم.

خبرگزاری مهر: محمدهاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دعوت سفیر عربستان از هاشمی رفسنجانی برای سفر به این کشور گفت: سفیر جدید عربستان روز گذشته با آیت الله هاشمی دیدار کرد و در این دیدار گفت من بار دیگر دعوت امیر را برای سفر به عربستان تجدید  می کنم و مسوولان عربستان منتظر دیدار شما هستند.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین در پاسخ به این سوال که جواب آقای هاشمی به این دعوت چه بوده است و آیا به عربستان سفر خواهند کرد یا خیر؟ گفت : نمی دانم. من دیگر در مورد این موضوعات اطلاعی ندارم.

به گزارش مهر، عبدالرحمن بن‌غرمان شهری، سفیر جدید عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران، صبح دیروز با حضور در دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با وی دیدار کرد.

همچنین سفیر عربستان نیز در این دیدار، با اعلام سلام ویژه پادشاه و ولیعهد عربستان گفت: جنابعالی جایگاه ویژه‌ای نزد مسؤولان و مردم عربستان دارید و من یکبار دیگر دعوت امیر از جنابعالی برای سفر به عربستان را تجدید می‌کنم و مردم و مسؤولان عربستان منتظر دیدار شما هستند.


ویدیو مرتبط :
سخنان آیت الله جوادی آملی راجع به آیت الله هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت الله هاشمی به عربستان می رود


مشاور هاشمی رفسنجانی گفت: از آقای هاشمی برای سفر به عربستان دعوت شده که احتمالا به این کشور سفر می کنند.

خبرگزاری مهر: مشاور هاشمی رفسنجانی گفت: از آقای هاشمی برای سفر به عربستان دعوت شده که احتمالا به این کشور سفر می کنند.

غلامعلی رجایی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم مادر همسر سید محمد خاتمی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از آقای هاشمی برای سفر به مکه دعوت شده است، گفت: از آقای هاشمی رفسنجانی برای سفر به عربستان دعوت شده، احتمال می رود که ایشان به این کشور سفر کند. باید هماهنگی ها انجام گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت از شعارهایی که داده عقب نشینی نکرده است، افزود: این مسئله نکته مثبتی است به خصوص در بحث ارتباط با خارج، دولت خوب عمل کرده است.

رجایی در پاسخ به اینکه چرا آقای یونسی خود را رئیس الوزرا معرفی کرده، پاسخ داد: زیرساخت های دولت مشخص است، در این باره از خودشان سئوال کنید.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به اینکه آیا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ورود به انتخابات مجلس برنامه ای دارد یا نه، گفت: فعلا برنامه ای ندارد، اگر داشته باشند خودشان اعلام می کنند.