اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان سفر خود به قم ضمن زیارت حرم حضرت معصومه بر سر مزار پدرش مرحوم حاج میرزا علی هاشمی رفسنجانی حاضر شد.

فرارو: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان سفر خود به قم ضمن زیارت حرم حضرت معصومه بر سر مزار پدرش مرحوم حاج میرزا علی هاشمی رفسنجانی حاضر شد.

هاشمی رفسنجانی پس از زیارت بارگاه ملکوتی آن حضرت و قرائت فاتحه بر قبور مراجع فقید تقلید و علمای اعلام در حرم مطهر، بر سر مزار والدین خود در حرم و قبرستان قدیمی قم حاضر شد و با قرائت قرآن و فاتحه نسبت به آنان ادای احترام کرد.

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس

آیت الله هاشمی بر مزار پدر +عکس


ویدیو مرتبط :
آیت الله هاشمی:تحریم ها پدر مردم را درآورده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای تلخ ترین عکس آیت الله هاشمی چه بود؟



ماجرای تلخ ترین عکس آیت الله هاشمی چه بود؟

تلخ‌ترین لحظه‌ای که در عکاسی داشتم و با هق‌هق گریه عکس می‌گرفتم، دیدار آیت‌الله هاشمی با یک جانباز بود

 سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت:
محمّد کاظم پور  بدر مصاحبه ای  تلخ و شیرین های قریب دو دهه فعالیت عکاسی خود در خدمت آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته است.

تلخ ترین عکس هاشمی رفسنجانی,دیدار آیت‌الله هاشمی باجانبازان,سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی

 
عکاس روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تلخ ترین عکسی که در این سالها گرفته، می گوید: "تلخ‌ترین لحظه‌ای که در عکاسی داشتم و همراه با هق‌هق گریه عکس می‌گرفتم، دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یک جانباز در زیباکنار بود که وقتی جانباز، هاشمی را دید، می‌خواست حرف بزند و نمی‌توانست.

 

می خواست دست‌هایش را  باز کند و به صورت حاج آقا بکشد ولی ... اشکهای آقای هاشمی در آن لحظه همه را به گریه واداشت و من از لابلای اشکها و لبخندهای در هم آمیخته آن لحظات ناب به یاد کوه‌های آتشفشان افتادم که وقتی راه خروجی برای گدازه‌های خود نمی یابند، فواره می‌کشند."/سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی