اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیت الله هاشمی از مداح تهرانی شکایتی ندارد


وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: برای فاطمه هاشمی به اتهام نشر اکاذیب کیفرخواست صادر شده اما به دادگاه ارسال نشده است.

خبرگزاری مهر: وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: برای فاطمه هاشمی به اتهام نشر اکاذیب کیفرخواست صادر شده اما به دادگاه ارسال نشده است.

محمود علیزاده طباطبایی اظهار داشت: پس از بررسی پرونده فاطمه هاشمی به ما اعلام شد علیه او به اتهام نشراکاذیب کیفرخواست صادر شده است. این در حالی است اتهام نشر اکاذیب نیاز به شاکی خصوصی دارد.

وی افزود: پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده و احتمال دارد آقای لاریجانی خود این مسئله را حل کند. اظهار نظر موکلم در حد یک نقد ساده بود و خوب نیست به این خاطر برای او کیفرخواست صادر شود.

فاطمه هاشمی رفسنجانی اواخر مرداد ماه امسال به دلیل اظهاراتش درباره اتفاقات مجلس شورای اسلامی در یكی از رسانه ها به شعبه ۱۲ دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

وکیل خانواده هاشمی در خصوص ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از مداحان تهرانی علیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از هیچ فردی شکایت نمی کند و در این خصوص اگر دادستان بخواهد بر اساس ماده 609 قانون مجازات اسلامی به عنوان مدعی العموم می تواند اعلام جرم کند.


ویدیو مرتبط :
موعظه آیت الله اراکی به مرد نجار:آیت الله مجتهدی تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین بی‌سابقه‌ یک مداح به آیت‌الله هاشمی


حاج منصور ارضی در دعای امروز عرفه توهین بی‌سابقه‌ای به آیت‌الله هاشمی کرد.

خبرآنلاین: حاج منصور ارضی در دعای امروز عرفه توهین بی‌سابقه‌ای به آیت‌الله هاشمی کرد.

نامه نوشت: حاج منصور ارضی در دعای امروز عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شده بود با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درخصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا، وی را [...]و[...]خطاب کرد و برای او آرزوی مرگ کرد.

وی افزود: اگر اذن و مدیریت رهبری انقلاب نبود، آمریکا و اسرائیل خاک کشورهای شیعه را تاکنون به توبره کشیده بودند.

 ارضی تصریح کرد: این فرد اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کند و عده ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می کنند.

وی همچنین از برخی اظهارات اخیر درباره آزادی دانشگاه‌ها انتقاد کرد.