اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیت الله جوادی: با آبروی كسی بازی نکنید


حضرت آیت الله جوادی آملی در فرازی از درس اخلاق این هفته خود ، ضرورت حفظ آبروی مؤمن توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه مورد تاکید قرار دادند.

پایگاه خبری انتخاب: حضرت آیت الله جوادی آملی در فرازی از درس اخلاق این هفته خود ، ضرورت حفظ آبروی مؤمن توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه مورد تاکید قرار دادند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در فرازی از درس اخلاق این هفته خود که در محل نمازخانه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، به ضرورت حفظ آبروی مؤمن پرداختند و در توصیه‌ای به خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان داشتند:

مبادا اگر جایی به عنوان خبرنگار رفتیم و سخنی شنیدیم به میل خود آن مطلب را تفسیر كنیم یا خدای ناكرده به میل خود تطبیق كنیم و از این طریق با آبروی كسی بازی كنیم؛ چون ذات اقدس الهی آبروی مؤمن را به این آسانی مورد تعرّض دیگری قرار نمی‌دهد. فرمود به میل خودتان تطبیق نكنید، به میل خودتان تفسیر نكنید، امین الله باشید اگر امانت را حفظ كردید هم در دنیا محفوظید و هم در آخرت اما اگر خدای ناكرده ما با آبروی كسی بازی كردیم ذات اقدس الهی در فرصت لازم و ضروری آبروی ما را ممكن است از بین ببرد.


ویدیو مرتبط :
بازی با آبروی مومن در کلام آیت الله فاطمی نیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقادات شدید "آیت الله هاشمی" در قزوین: مخالفان "برجام" شرمنده می‌شوند / چرا کسی را که صلاحیتش محرز شده، رد می‌کنند؟ / با "آبروی" افراد بازی نکنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

انتقاد شدید رفسنجانی از منتقدان برجام
اگر دولت لیست دستاوردهای برجام را منتشر کند پیش خانواده شرمنده می‌شوید

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت: اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.

به گزارش فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی طی اظهاراتی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انتقاد شدید از منتقدین برجام گفت:برجام راه‌های بسته شده بر ما را گشوده است به طوری که رشته‌هایی که قبلاً بر دستان متخصصان بسته شده بود امروز باز شده است.

وی یادآور شد: امروز با برجام، در همه دانشگاه‌ها به روی متخصصان و مردم باز شده است. وی افزود: در دولت قبل نفت توسط برخی افراد با واسطه فروخته می‌شد ولی امروز به قبل از تحریم برگشته‌ایم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: پیش از برجام کشتی‌های ما را به دریا راه نداده و کشتی‌های خود را نیز به سمت ما نمی‌آوردند و شخصیت‌های ما را نیز در مجامع و هیأت‌ها راه نمی‌دادند ولی امروز به واسطه برجام تمام این درهای بسته باز شده است.

هاشمی‌رفسنجانی عنوان کرد: نصف صنایع تولیدی کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل بود که پس از برجام توفیق زیادی در بخش تولیدات به وجود آمد و امروز این برجام شایسته جشن گرفتن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:‌ اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند.

وی تأکید کرد: منتقدان برجام برخی که ندانسته انتقاد می‌کنند هیچ، ولی آنها که از روی قصد و غرض در مجلس و سایر فضاها نامه‌ می‌نویسند، بی‌تردید نمی‌دانند که چه مصلحتی برای برجام بوده است.

هاشمی اضافه کرد: باید با مسؤولان داخلی هم‌صدا شویم نه با دشمنان و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت است؛ چراکه اختلاف و زندگی با اختلاف، مشکلات را دوچندان می‌کند.

وی تصریح کرد: درهای بسته به لطف برجام، امروز باز شده است و کشتی‌ها به‌ سهولت در منطقه به حرکت درآمده‌اند که اینها از نتایج برجام است.

رفسنجانی همچنین ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای عمرش یک ریال هم از دولت پول نگرفته و اگر دولت می‌خواست هزینه تحصیل دانشجویان را بپردازد باید چهار برابر هزینه یک دانشجو در دانشگاه آزاد هزینه می‌کرد.

وی همچنین تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را 6 میلیون نفر عنوان کرد و خواستار توسعه کشور، رشد و گسترش تولیدات علمی و همچنین تولیدات آماده برای بهره‌برداری شد.

هاشمی رفسنجانی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد تلویحی از رد صلاحیت یکی از منتخبان مجلس دهم خاطرنشان کرد: چرا کسی را که صلاحیتش محرز شده، رد می‌کنند. باید از عاقبت این کار بترسید؛ با آبروی افراد بازی نکنید.