اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیا ژلاتین خوکی به کشور وارد شده



 اخبارپزشکی ,خبرهای  پزشکی,سازمان غذا و دارو

رئیس سازمان غذا و دارو صحت و سقم واردات ژلاتین خوکی به کشور را تشریح کرد.

رسول دیناروند در واکنش به واردات ژلاتین خوکی به کشور با رد چنین وارداتی به ایران به تسنیم عنوان کرد: واردات ژلاتین خوکی ممنوع است و به هیچ عنوان مجوزی برای آن داده نمی‌شود.


 به گزارش  تسنیم، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در زمینه صدور مجوزهای دیگری برای واردات ژلاتین حیوانی تصریح کرد: ولی مجوز واردات ژلاتین گاوی از منابع حلال داده شده است.
 
همچنین در این رابطه ایرج حریرچی ــ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز واردات هرگونه ژلاتین خوکی به کشور را رد کرد و گفت: ما فقط مجوز واردات ژلاتین گاوی با منشأ حلال را دادیم.
 
وی با اشاره به اینکه حتی در داروها و محصولات فرآوری‌شده و کپسول‌های نرم، ژلاتین کاربردی چک می‌شود تا از ژلاتین غیرگاوی استفاده نشده باشد، به یکی از رسانه‌ها نیز عنوان کرد: بنابر تعهدات شرعی ما سختگیری خاص بر واردات مواد غذایی حلال اعمال می‌کنیم.

 

 اخبار پزشکی  -  تسنیم  


ویدیو مرتبط :
تست ژلاتین باکتری در محیط کشت ژلاتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوسفند چینی وارد کشور شد ( کاریکاتور )



 

کارتون روز: گوسفند چینی وارد کشور شد!

 

 

گوسفند چینی وارد کشور شد

 

منبع:خبر آنلاین