اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیا دختر لاریجانی دكتر شد؟



روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دختر رئیس مجلس شورای اسلامی در جشن دانش آموختگی دانشجویان حضور نداشته و عکسی که از وی منتشر شده است مربوط به یکی دیگر از دانشجویان است.

مهر: روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدوراطلاعیه‌ای درواکنش به انتشار عکس دختر رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی اعلام کرد: نظر به انتشار خبر «دختر لاریجانی هم دکتر شد» که مورد استناد سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری نیز قرار گرفته است به اطلاع می‌رساند فرزند رئیس مجلس شورای اسلامی‌‌ همان گونه که در مراسم اعلام گردید از فارغ التحصیلان این دانشگاه می‌باشد اما در جشن دانش آموختگی دانشجویان حضور نداشته است.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیحات خود آورده است: همچنین عکس مورد استناد هم مربوط به یکی دیگر از دانشجویان می‌باشد که به اشتباه به عنوان دختر ریاست مجلس شورای اسلامی منتشر شده است..../شفاف


ویدیو مرتبط :
نرمش قهرمانانه در گفتگو با دكتر محمد جواد لاریجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش آرایش صورت برای دختر ها (خود آرایی)



 

خودارایی


1)قبل از هر چيز از يک کرم مرطوب کننده روي پوست و لب ها استفاده کنيد.سپس از کرم پودر يا کانسيلر براي لک هاي روي پوست ،حلقه هاي سياه زير چشم و...هر ناهماهنگي که روي پوست مي بينيد استفاده کنيد وسپس آنرا محو کنيد تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش نداشته باشد .

 

2)کرم پودر مقداري روي پوست زير چشم و دور بيني بگذاريد و آنرا پخش کنيد تا پوست کاملا ظاهر يکنواختي پيدا کند.

 

خودآرایی

 

3)از پودر صورت براي گرفتن براقي و روغني بودن و بخشيدن ظاهري سلامت و سرزنده به پوست استفاده مي کنيم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرايش کمک ميکند)براي اين کار از يک فرچه بزرگ استفاده مي کنيم .و آنرا کمي در پودر ميزنيم و سپس روي تمام صورت پخش می کنيم.

 

4)سپس با يه دستمال کوچک پودر اضافي زير چشمها رو مي گيريم تا از به هم ريختن آرايش چشم ها جلو گيري کنيم.

 

خودارایی

 

5)مي تونيم از يه سايه به رنگ بادمجوني براي پشت چشم به طوري که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنيم و از يه فرچه بزرگ استفاده کنيم تا فقط يه بار تو سايه بزنيم و پشت چشم ا ستفاده کنيم تا فقط يه سايه خيلي مات داشته باشيم و با کمي پودر کناره هاي سايه رو محو کنيم.

(بعضي از خانوم ها معمولا از خط چشم هم استفاده مي کنند که معمولا مشکي و يا قهوه اي هست.. براي روز زيباتر هست که از يک سوم خط مژه به سمت بيرون و نه خيلي ضخيم کشيده بشه تا آرايش طبيعي تر به نظر بياد)

 

خودآرایی

 

6)از فر مژه براي حالت دادن به مژه ها استفاده مي کنيم و سپس ريمل را هم به مژ هاي بالايي و هم مژه هاي پاييني مي زنيم.

 

7)ابرو ها رابا يه فرچه گرد مث برس ريمل شانه ميزنيم...سپس با مداد ابرو يا سايه داخل ابرو ها را پر يا به اون ها مدل ميديم و دوباره با همون فرچه کوچيک ابرو رو شونه ميزنيم تا مداد ابرو ظاهر طبيعي پيدا کنه .. آخر سر هم با کمي ژل ابرو دوباره ابرو هارو شونه ميزنيم تا مدل ابروهاثابت بمونه.

 

8)شما مي تونين از رژ گونه صورتي يا هلويي با يه فرچه بزرگ روي گونه استفاده کنين و سپس با کمي پودر صورت کناره هاشو محو تر کنين تا طبيعي تر به نظر بياد.

 

9)يه رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب ..رژلب رو حتما با قلم مو استفاده کنين تا طبيعي و زيباتر به نظر بياد.آخر سر يه کمي دوباره پودر بزنين تا همه چيز ظاهري طبيعي داشته باشه ...و صورتتون هم برق نزنه..

 

10)يه وقت هايي شايد دوست داشته باشين که رژلبتون مشخص تر باشه ،پس بعد از اين که تمامي مراحل بالا رو انجام داديد.دور لبتون رو با خط لب مشخص ميکنين .سپس با همون خط لب داخل لب هارو هم پر ميکنين و سپس از رژلب همرنگ باخط لب با قلم مو کمي روي لب رو رژ بزنید.