اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیا آیفون 7 ضد آب است؟


شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون 7 از یک صفحه‌نمایش ضد آب استفاده می‌کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت Japan Display که نمایشگرهای گوشی‌های آیفون را تولید می‌کند، صفحه‌نمایش ضد آبی را معرفی کرده که به احتمال زیاد در iPhone 7 قرار می‌گیرد.

احتمال استفاده از صفحه نمایش ضد آب در آیفون 7

شرکت Japan Display یکی از تولیدکننده‌های صفحات نمایش برای گوشی‌های مختلف آیفون است. این شرکت به تازگی نسل جدید صفحه‌های نمایش Pixel Eyes را معرفی کرده که از لبه‌های نازک‌تری بهره می‌برند. همچنین این صفحه‌های نمایش جدید از قلم‌های «استایلوس» (Stylus) هم پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تشخیص انگشت‌های مرطوب اشاره کرد. این صفحه‌های نمایش به کاربران اجازه می‌دهند که با دست خیس یا در زیر آب با گوشی کار کنند.

در حالی که شایعات مختلفی درباره‌ی استفاده از صفحه‌های نمایش AMOLED‌ در گوشی‌های جدید آیفون شنیده می‌شوند، این احتمال وجود دارد که آیفون 7 از محصول جدید شرکت Japan Display استفاده کند. استفاده از این صفحه‌نمایش باعث می‌شود که شایعه‌ی ساخت آیفون ضد آب بیش از پیش قوت بگیرد. صفحه‌نمایش یک گوشی ضد آب باید در زیر آب هم فشار انگشت کاربران را تشخیص دهد.

احتمال استفاده از صفحه نمایش ضد آب در آیفون 7
نسل جدید صفحه نمایش ضد آب شرکت Japan Display

در چند ماه گذشته شایعات مختلفی به ضد آب بودن iPhone 7 اشاره کرده بودند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای ضد آب کردن گوشی جدید خودش، هدست‌های بی‌سیم برای آن طراحی کرده و دیگر خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری روی آن دیده نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
کاور ضد ضربه و ضد آب LifeProof برای آیفون ۶

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون خود را با این قاب ضد آب کنید!



اخبار گوناگون - آیفون خود را با این قاب ضد آب کنید!

یک شرکت تولید کننده قاب آیفون محصول جدیدی را وارد بازار کرده است که می توان تلفن همراه شما را در برابر ضربه و آب مقاوم کند.

این قاب که Survivor + Catalyst نام دارد توسط شرکت Griffin ساخته شده است و می تواند از تلفن همراه شما در برابر ضربه و نفوذ آب محافظت کند.

این محافظ از یک قاب پلی کربنات مجهز به محافظ های پلاستیکی در بخش های ورودی شارژر و هدفون ساخته شده است که می تواند تا مقدار زیادی ضربات وارده در اثر افتادگی را جذب کند.

تاکنون قاب های بسیاری برای آیفون ساخته شده اند که می توانند دستگاه شما را در برابر ضربه مقاوم کنند اما در میان این قاب ها هیچ کدام اندازه ای مناسب نداشته اند.

این محافظ در ابعاد 6.35 سانتیمتر پهنا، 1.42 سانتیمتر ضخامت و 13.54 سانتیمتر بلندی ساخته شده است. موضوعی که باعث شده تا نسب به سایر قاب های ضد آب قابل پسندتر باشد.

هنگامی که این قاب را برای اولین بار از جعبه خارج می کنید با کاغذی قرمز رنگ مواجه می شوید که در مورد نصب آن توضیح داده است و پیشنهاد کرده تا پس از نصب به مدت 30 دقیقه آن را به صورت آزمایشی در آب قرار دهید.

نصب این قاب تقریبا ساده است و می توان در کمتر از 5 دقیقه این کار را انجام داد.

در آزمایشاتی که با یک آیفون مجهز به این قاب انجام شد، همانند افتادگی در آب شور یا ضربه در اثر سقوط، گوشی توانست بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد.

افرادی که تصمیم دارند از این قاب در روزهای معمول استفاده کنند در نظر داشته باشند که کیفیت صدای بلندگو و کیفیت ضبط میکروفون کمی کاهش پیدا می کند. همچنین ممکن است در مواقعی با عدم پاسخ دهی صفحع نمایش لمسی مواجه شوید.

در نهایت می توان گفت که این قاب با وجود مقومت بالا تنها برای مواقعی مفید است که شما تصمیم دارید تا به محیطی خارج از شهر بروید. در روزهای عادی و معمول وجود این قاب تنها باعث بزرگ تر شدن گوشی شما وکاهش کیفیت پاسخ دهی صفحه نمایش می شود.

در حال حاضر قیمت این قاب در بازار ایران 350 هزار تومان است.

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار,اخبار گوناگون,قابی برای ضد آب کردن گوشی,ضد آب کردن گوشی آیفون

 

اخبار گوناگون - بازارخبر