اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آگهی عجیب یک دختر نوجوان برای فروش برادرش +عکس



اخبار,اخبار حوادث,خبر حوادث

به گزارش پرداد به نقل از دیلی نیویورک: دختر نوجوانی که سعی داشت برادرش را در اینترنت به حراج برساند توسط پلیس دستگیر شد.

آگهی عجیب یک دختر نوجوان برای فروش برادرش +عکس

هرکسی یک برادر شیطان و بازیگوش داشته باشد میداند در کودکی آرزو کرده است برای رهایی از دست او وی را به یک خانواده دیگر بسپارد.

اما یک دختر نوجوان در ایالت آلاباما امریکا به قدری از دست برادرش خسته شد که طی یک آگهی عجیب فروش او را در اینترنت به قیمت 1200 دلار حراج کرد.

این دختر که نامش فاش نشده است طی یک آگهی فروش با مضمون " یک موجود شیطان به یک خانه گرم احتیاج دارد و در عوض از شما نگهداری میکند" به همراه عکس برادرش که به نظر 12 ساله میرسد در یک بازار اینترنتی به حراج گذاشت. اما به محض انتشار این آگهی پلیس در جستجوی خانواده ای برآمد که فرزندشان را حراج کرده بودند تا علت این کار را جویا شود. با شناسایی عکس این پسر بچه پلیس طی دو روز این خانواده را پیدا کرد و متوجه شد تمام این کارها زیر سر دختر خانواده بوده است.

پلیس  میگوید خانواده ها باید بدانند چنین کارهایی جرم محسوب میشوند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد . البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که پلیس با این دختر چه برخوردی داشته است.... / پرداد


ویدیو مرتبط :
یک اتفاق عجیب ... برای دختر نوجوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ ناگهانی و عجیب دختر نوجوان در مدرسه + عکس



 

 

حوادث اخبار حوادث

 

 

میل آنلاین: این دختر زمانی که سر کلاس بود ناگهان روی زمین افتاد و چند لحظه بعد در اثر خونریزی مغزی به کما رفت.

 

او در حال شوخی و خنده با دوستانش سر کلاس بود که ناگهان روی زمین افتاد. علت اصلی این اتفاق نادر هنوز مشخص نیست. این اتفاق جمعه گذشته و در یکی از شهرهای انگلستان رخ داد. کارکنان مدرسه با نیروهای امداد تماس گرفتند و این دختر سریعا به بیمارستان منتقل شد و با تشخیص خونریزی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه روز بعد از عمل در بیمارستان درگذشت.

مادرش میگوید او آن روز بسیار شاد و خوشحال بوده و از همیشه سرحال تر به نظر میرسیده است.

دوستان وی با ارسال پیامهای تسلیت و ارسال دسته گل در غم از دست دادن این دختر مهربان سوگواری کردند..../میل آنلاین