اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آکروبات باز 94 ساله +عکس



اخبار گوناگون - آکروبات باز 94 ساله +عکس

"تام لاکی" پیرمردی 94 ساله است که حالا دست به کاری بسیار عجیب زده و به عنوان یکی از پیرترین آکروبات بازها توانست روی بال هواپیمای در حال حرکت قدم بزند.

آکروبات بازی نیاز به شجاعت و دقت بسیار دارد و البته تنها این مورد کافی نیست زیرا سلامت جسمانی انسان است که شجاعت و دقت را می سازد. افرادی که سن کمی دارند می توانند بهترین و ز را انجام دهند اما  این قانون همیشگی نیست.

 اخبار,اخبار گوناگون,آکروبات بازی,آکروبات,پیرترین آکروبات باز

 "تام لاکی" پیرمردی 94 ساله است که حالا دست به کاری بسیار عجیب زده و به عنوان یکی از پیرترین آکروبات بازها توانست روی بال هواپیمای در حال حرکت قدم بزند. این حرکت او در حالی با موفقیت انجام شد که هواپیما در ارتفاع 457 متری از زمین و با سرعت 120 کیلومتر در ساعت پرواز می کرد.

آقای لاکی این حرکت خود را به یاد همسر فوت کرده اش و برای کمک به یک خیریه انجام داد. طبق شواهد ثبت شده او 40 دقیقه برای عبور از بال هواپیما وقت صرف کرد. این مرد انگلیسی به دنبال آن است تا نام خود را وارد کتاب گینس کند.

 اخبار,اخبار گوناگون,آکروبات بازی,آکروبات,پیرترین آکروبات باز

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آکروبات باز حرفه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلیاردر 94 ساله برای پنجمین بار ازدواج کرد +عکس



میلیاردر 94 ساله برای پنجمین بار ازدواج کرد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این مرد 94 ساله که یک اطریشی است حدود 6 میلیارد دلار دارایی دارد . او در اطریش صاحب سوپر مارکتهای زنجیره ای است . درمصاحبه اش گفته است امیدوار است از ازدواجش صاحب فرزند شود. وی در کمال امیدواری گفته است دوست دارد از این ازدواج حداقل پنج یا شش فرزند داشته باشد که بعید به نظر میرسد چنین چیزی رخ دهد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این زوج که در یک جشن ملی با هم آشنا شدند خیلی زود تصمیم به ازدواج گرفتند و نکته جالب اینجاست که همسران هردوی آنها در یک روز فوت شده اند/پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب