اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آکادمی باشگاه پرسپولیس افتتاح شد


آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس امروز با برخی از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مسئولان باشگاه و جمعی از پیشکسوتان این تیم افتتاح شد.

خبرگزاری مهر: آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس امروز با برخی از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مسئولان باشگاه و جمعی از پیشکسوتان این تیم افتتاح شد.

 آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حالی در ورزشگاه امام رضا(ع) واقع در یافت آباد افتتاح شد که در مراسم بازگشایی آن فدا حسین مالکی رئیس هیات مدیره، محمد رویانیان مدیرعامل، بهروز منتقمی قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتانی از جمله حمید استیلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، ناصر ابراهیمی، پرویز کماسی، رحمان رضایی و ... حضور داشتند.

بر اساس اعلام مدیران باشگاه پرسپولیس حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه شد و رحمان رضایی مدیر بخش استعدادیابی، ناصر ابراهیمی مدیر تیم‌های پایه، پرویز کماسی رئیس مرکز سنجش آکادمی و دکتر فرامرزی مدیریت توسعه آکادمی خواهند بود.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح دفتر باشگاه پرسپولیس در سوئد


نماینده باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای را با باشگاه بیرامار پرتغال امضا کرد. خبرآنلاین: نماینده باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای را با باشگاه بیرامار پرتغال امضا کرد.


نماینده باشگاه پرسپولیس که به پرتغال سفر کرده است مذاکراتی را با باشگاه بیرامار انجام داده است تا همکاری های دو جانبه ای بین پرسپولیس ایران و بیرامار پرتغال انجام شود.

امیر مشیری که به عنوان نماینده پرسپولیس در پرتغال حضور دارد درباره باز های دوستانه تیم های بزرگسالان،تیم های پایه و برگزاری بازی های دوستانه مذاکراتی را انجام داده است.در حاشیه این مذاکرات پیشیار مدیری ایرانی که مدیریت این باشگاه پرتغالی را برعهده دارد پیراهنی را به نماینده باشگاه پرسپولیس اهدا کرد که روی آن اسم رویانیان نوشته شده بود.

همچنین دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس در استکهلم افتتاح شد تا این باشگاه در کشور سوئد هم نمایندگی رسمی داشته باشد.