اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آپدیت ویندوز 10 موبایل کی می‌آید؟


اوایل مهر ماه بود که خبر رسید این آپدیت در اواسط آذر و اوایل دی ماه ارائه می گردد و همین یک ماه پیش بر همگان مسجل شده بود که ویندوز 10 موبایل تا اوایل سال 2016 میلادی ارائه نخواهد شد.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: اگر از مشارکت کنندگان در پروژه اینسایدر مایکروسافت نیستید، احتمالا مدتی است که در رویای آپدیت کردن دستگاه مبتنی بر ویندوز فون 8.1 خود به ویندوز 10 موبایل سیر می کنید و حتی تصور اجرای یک سیستم عامل کاملا جدید روی تلفن همراهتان باعث خوشحالی شما می شود.

مایکروسافت: آپدیت ویندوز 10 موبایل به زودی از راه می رسد

اوایل مهر ماه بود که خبر رسید این آپدیت در اواسط آذر و اوایل دی ماه ارائه می گردد و همین یک ماه پیش بر همگان مسجل شده بود که ویندوز 10 موبایل تا اوایل سال 2016 میلادی ارائه نخواهد شد.

حتی دفتر استرالیای ودافون نیز اعلام نمود که بی صبرانه انتظار تست این سیستم عامل را می کشد و پیش بینی کرده که این مهم تا اواسط این ماه اتفاق بیافتد.

Movistar Spain یکی دیگر از اپراتورهای موبایلی است که ابراز امیدواری کرده تا اواخر ماه ژانویه بتواند به این آپدیت دسترسی پیدا کند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.


امروز اما، توئیتی از اکانت پشتیبانی لومیا متعلق به مایکروسافت منتشر شد که نشان می دهد این آپدیت «به زودی» ارائه می شود. اگر اظهار نظرهای اپراتورها را در کنار توئیتی قرار دهیم که امروز از جانب مایکروسافت منتشر شده، در خواهیم یافت که حداکثر تا اواسط ماه آینده میلادی (26 بهمن ماه) آپدیت ویندوز 10 موبایل به تدریج در اختیار تلفن های هوشمند بهره مند از ویندوز فون 8.1 قرار می گیرد.

براساس اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی از لومیا منتشر شده، تلفن های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل باید دست کم 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. علاوه بر این، همه تلفن های همراه نیز از تمامی امکانات احتمالی ویندوز 10 موبایل پشتیبانی نخواهند کرد و برای استفاده از امکانات و تجربیات خاص لازم است که سخت افزار قدرتمندی در اختیار داشته باشید.

نکته دیگر اینکه تنها موبایل های بهره مند از  Lumia Denim (نسخه 8.10.14219.341 ویندوز فون) امکان به روز رسانی خواهند داشت. برای اطلاع از نسخه سیستم عامل موبایل خود به بخش Settings یا تنظیمات و سپس About>more information مراجعه نمایید و برای اینکه بدانید آن نسخه در چه مرحله ایست (بتا یا …) از بخش تنظیمات به Extras+info بروید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه انیمیشن های ویندوز 10 موبایل و ویندوز فون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آپدیت ویندوز 10 موبایل به تعویق افتاد


آنهایی که انتظار داشتند شرکت ساکن ردموند در ماه ژانویه به قول خود وفا کرده و ویندوز 10 موبایل را عرضه نماید، باید بدانند که این روند باز هم تاخیر دارد و به تعویق افتاده.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: مایکروسافت باز هم کاربران خود را نا امید کرد. اگر خاطرتان باشد اوایل پائیز امسال اعلام کرده بود که آپدیت ویندوز 10 برای اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون 8 تا انتهای سال 2015 یعنی دی ماه عرضه خواهد گشت. اما این اتفاق روی نداد و این به روز رسانی به اوایل سال 2016 موکول شد.

ارائه آپدیت ویندوز 10 موبایل باز هم به تعویق افتاد

اما آنهایی که انتظار داشتند شرکت ساکن ردموند در ماه ژانویه به قول خود وفا کرده و ویندوز 10 موبایل را عرضه نماید، باید بدانند که این روند باز هم تاخیر دارد و به تعویق افتاده. بر اساس گفته های خود شرکت مورد بحث، نسخه جدید سیستم عامل موبایلی ویندوز در ماه آینده میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد در ماه فوریه که از 12ام بهمن ماه آغاز می گردد، اسمارت فون لومیا 650 را نیز رونمائی نماید که چهارمین تلفن هوشمند این شرکت محسوب می گردد و به طور پیش فرض ویندوز 10 موبایل بر روی آن نصب است.

در آخر بد نیست یادآوری نمائیم اگر دوست دارید هم اکنون ویندوز 10 را روی موبایل های خود داشته باشید فقط دو راه دارد: یکی اینکه مشترک برنامه ویندوز اینسایدر باشید و دوم اینکه یکی از موبایل های لومیا 950، لومیا 950 XL یا لومیا 550 را خریداری نمائید. همچنین باید اشاره کنیم هر دو نسخه لومیا 950 و 950 اکس از نظر سخت افزاری در ماه  آینده آپدیت خواهند گشت.