اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آپدیت جدید بازی کلش آمد +جزئیات


شرکت سوپرسل همانطور که قلا وعده آن را داده بود امروز چهارم خرداد ماه جدیدترین آپدیت بازی Clash Of Clans‌ را با برخی امکانات جدید برای گیمرها عرضه کرد که از اضافه شدن رسمی زبان فارسی به این بازی و امکان نبرد دوستانه میان گیمرها می‌توان به عنوان مهمترین امکانات جدید این بازی نام برد. وب سایت فارنت: شرکت سوپرسل همانطور که قبلا وعده آن را داده بود دیروز چهارم خرداد ماه جدیدترین آپدیت بازی Clash Of Clans‌ را با برخی امکانات جدید برای گیمرها عرضه کرد.


آپدیت جدید بازی Clash Of Clans با اضافه شدن زبان فارسی و امکان نبرد دوستانه

در نسخه 8.332.2 این بازی که امروز در گوگل‌پلی عرضه شده شاهد ارائه برخی ویژگی‌های جال هستیم که از اضافه شدن رسمی زبان فارسی به این بازی و امکان نبرد دوستانه میان گیمرها می‌توان به عنوان مهمترین امکانات جدید این بازی نام برد.

از دیگر امکانات جدید و جذاب آپدیت جدید این بازی می‌توان به اضافه شدن کاراکترهای Baby Dragon و Miner، افزایش سطح Cannon به سطح چهارده، افزایش سطح لاوا به سطح چهار، افزایش سطح بالون به سطح هفت، کاهش فضای بولر از 8 به 6، قابلیت ارتقا تله فنری و آپشن‌های جدید چیدمان مپ اشاره کرد.

بازی محبوب Clash Of Clans  بازی نیست که نیازی به تعریف و تمجید داشته باشد و مطمئنا آپدیت جدید این بازی که نیم‌نگاهی به بازی دیگر این شرکت یعنی Clash Royale داشته می‌تواند به بازگشت برخی گیمرهای مهاجر کمک کند!


ویدیو مرتبط :
جزئیات آپدیت جدید کلش اف کلنز بخش دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز


جزئیات آپدیت جدید در طی ٢ هفته از ٢٣ نوامبر (٢ آذر) شروع می‌شود و البته این احتمال نیز وجود دارد که این به‌روزرسانی با شروع شدن کریسمس ارایه شود.

وب‌سایت آی تی رسان: چندی پیش برای شما خبر از آپدیت بازی مشهور کلش آف کلنز دادیم، جایی که اصلی‌ترین تغییرات به تاون هال لول ۱۱، قهرمان جدید و یک نیروی دفاعی قدرتمند باز می‌گشت. بسیاری زمان عرضه این آپدیت را پس از مسابقات کلش کان و در هالوین می‌دانستند، اما سوپرسل هیچ آپدیتی ارایه نداد تا این انتظار برای گیمرها ادامه داشته باشد.

جزئیات تغییرات آینده بازی کلش آف کلنز

انوشکا اطلاعات جدیدی را از این آپدیت منتشر کرد که ٣ ویژگی اصلی‌اش را در بالا ذکر کردیم.

اما اکنون جزئیات بیشتری ارایه شده است که به تیتر آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

– شیلدها (شامل نوعی جدید از محافظت که به گفته شرکت سوپر سل بسیار جالب است)

– تغییر در پیام‌های شخصی بازی

– تغییر در سیستم حریف یابی

– تغییر در پاداش لیگ‌ها

– تغییر در محاسبات کاپ برای افراد لول بالا

این آپدیت به گفته انوشکا زمان‌بر است، پس همگی به این زودی ارایه نخواهد شد.

جزئیات آپدیت جدید در طی ٢ هفته از ٢٣ نوامبر (٢ آذر) شروع می‌شود و البته این احتمال نیز وجود دارد که این به‌روزرسانی با شروع شدن کریسمس ارایه شود.