اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آپارتمان‌ هایی با قیمت کل میلیاردی


این روزها آن دسته از واحدهای مسکونی که ارزش آنها میلیاردی است همچون واحدهای مسکونی میلیاردی در گذشته جزو واحدهای خاص محسوب نمی‌شوند.

روزنامه دنیای اقتصاد: این روزها آن دسته از واحدهای مسکونی که ارزش آنها میلیاردی است همچون واحدهای مسکونی میلیاردی در گذشته جزو واحدهای خاص محسوب نمی‌شوند.

اکنون برخی از واحدهای مسکونی که از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند قیمت فروش آنها بیش از یک میلیارد و حتی بالاتر از 10 میلیارد تومان از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود!


در گذشته واحدهای مسکونی میلیاردی از امکاناتی همچون: برخورداری از بیش از یک پارکینگ، تراس بزرگ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش و غیره ( هرچند معمولی در زمان فعلی) بهره‌مند بودند که این ویژگی‌ها تنها مختص این واحدها بود و همین امر باعث ارزش میلیاردی این واحدها می‌شد. اما در حال حاضر واحدهایی هستند که با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور قیمت شان میلیاردی محاسبه می‌شود!

این موضوع نشان دهنده تورم و گرانی و خودخواهی عده ای از فروشنده‌ها در بازار مسکن است که روی دادن هر اتفاقی را ممکن کرده است. برای مثال: در منطقه آجودانیه واقع در خیابان بهزاد یک واحد مسکونی نوساز با متراژ 245 متر مربع، متری 12 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.این واحد مسکونی فقط از پارکینگ، انباری و آسانسور بهره‌مند است.


همچنین قیمت هر متر مربع واحدی 236 متری در خیابان میرداماد (خیابان البرز) 11 میلیون تومان از سوی مالک برآورد شده است. 5 سال از عمر بنای واحد مذکور می‌گذرد و امکاناتش به پارکینگ، انباری و آسانسور ختم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آپارتمان نوساز،با قیمت باور نکردنی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آپارتمان‌هایی با قیمت متری میلیونی و قیمت کل میلیاردی



آپارتمان‌هایی با قیمت متری میلیونی و قیمت کل میلیاردی

این روزها آن دسته از واحدهای مسکونی که ارزش آنها میلیاردی است همچون واحدهای مسکونی میلیاردی در گذشته جزو واحدهای خاص محسوب نمی‌شوند. اکنون برخی از واحدهای مسکونی که از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند قیمت فروش آنها بیش از یک میلیارد و حتی بالاتر از 10 میلیارد تومان از سوی فروشنده‌ها تعیین می‌شود!

در گذشته واحدهای مسکونی میلیاردی از امکاناتی همچون: برخورداری از بیش از یک پارکینگ، تراس بزرگ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش و غیره ( هرچند معمولی در زمان فعلی) بهره‌مند بودند که این ویژگی‌ها تنها مختص این واحدها بود و همین امر باعث ارزش میلیاردی این واحدها می‌شد. 

اما در حال حاضر واحدهایی هستند که با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور قیمت شان میلیاردی محاسبه می‌شود! این موضوع نشان دهنده تورم و گرانی و خودخواهی عده ای از فروشنده‌ها در بازار مسکن است که روی دادن هر اتفاقی را ممکن کرده است. 

برای مثال: در منطقه آجودانیه واقع در خیابان بهزاد یک واحد مسکونی نوساز با متراژ 245 متر مربع، متری 12 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.این واحد مسکونی فقط از پارکینگ، انباری و آسانسور بهره‌مند است.

همچنین قیمت هر متر مربع واحدی 236 متری در خیابان میرداماد (خیابان البرز) 11 میلیون تومان از سوی مالک برآورد شده است. 5 سال از عمر بنای واحد مذکور می‌گذرد و امکاناتش به پارکینگ، انباری و آسانسور ختم می‌شود./دنیای اقتصاد

 

قیمت آپارتمانها در تهران,واحد های مسکونی,واحدهای مسکونی نوساز