اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آواز خواندن‌های «جناب‌ خان» کم نشده!


شاید امروز بیشتر افراد، برنامه «خندوانه» رامبد جوان را با عروسک آبادانی او بشناسند. جناب خان که از فصل دوم «خندوانه» به جمع این گروه پیوست، با آوازها ریتمیک و شوخی‌های جالب‌اش، بسیار زود پرطرفدار شد و به محبوب‌ترین عروسک برنامه‌های نمایشی در سال های اخیر تبدیل شد،

وب‌سایت آی سینما: شاید امروز بیشتر افراد، برنامه «خندوانه» رامبد جوان را با عروسک آبادانی او بشناسند. جناب خان که از فصل دوم «خندوانه» به جمع این گروه پیوست، با آوازها ریتمیک و شوخی‌های جالب‌اش، بسیار زود پرطرفدار شد و به محبوب‌ترین عروسک برنامه‌های نمایشی در سال های اخیر تبدیل شد، اما با آغاز سری سوم خندوانه و به خصوص در چند وقت اخیر، برخی با انتقادات خود فشارهای مضاعفی را به یکی از پربیننده ترین برنامه‌های رسانه ملی وارد کردند و به نظر می‌رسد، این فشارها تاثیراتی هم داشته است.

آواز خواندن‌های «جناب‌ خان» کم نشده!

دو هفته پیش حجت الاسلام سید احمد خاتمی در جملاتی، به انتقاد از نحوه برگزاری این برنامه پرداخت و اختلاط مرد و زن در برنامه «خندوانه» را نکوهش کرد. او که معتقد است صداوسیما باید نسبت به نحوه پوشش مجریان خود دقت بیشتری کند درباره فضای شادی که در برنامه «خندوانه» وجود دارد گفت « چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می‌زدنند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.»

هفته گذشته هم حجت‌الاسلام قرائتی در صحبت های خود با مدرسان حوزه علمیه گفته بود:«چرا حوزه علمیه سایت خنده حکیمانه ندارد که نیازی به خندوانه نداشته باشیم؛ اگر ۵۰ هزار طلبه ۵۰ هزار خنده حکیمانه ایجاد کنند دیگر نیازی به صرف این همه هزینه برای خنده مصنوعی نخواهیم داشت.»

این اعتراض‌ها همزمان شده با کمرنگ شدن آواز خوانی‌های ریتمیک جناب‌خان، عروسک پرطرفدار این روزهای تلویزیون که با آوازها بندری خود فضای شادی را برای مخاطبان برنامه «خندوانه» به وجود می‌آورد، دیگر مثل گذشته آواز نمی‌خواند. این موضوع باعث شده برخی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کنند و در برخی از صفحه‌های هواداران جناب خان، مخاطبین از آواز نخواندن این عروسک پرطرفدار در برنامه‌های اخیر خندوانه ابراز گلایه کنند.

در ارتباط با این موضوع به سراغ محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان رفتیم و از او پرسیدیم که آیا در چند وقت اخیر دستور یا توصیه‌ای به عوامل برنامه «خندوانه» شده ، که جناب خان نسبت به گذشته کمتر آواز بخواند یا خیر؟ که او در پاسخ به این پرسش، خیلی کوتاه به آی‌سینما گفت « مردم خیلی لطف دارند که انقدر با دقت به این برنامه نگاه می‌کنند، اما اگر مخاطبان تمامی برنامه‌هایی که جناب خان در آن حضور دارد را دیده باشند، متوجه خواهند شد که جناب خان در تمامی برنامه‌ها، همچون گذشته آواز‌های مخصوص به خود را می‌خواند و هیچ توصیه‌ای درباره کمرنگ شدن آوازهای جناب خان به ما نشده است.»

محمد بحرانی در حالی موضوع کم‌رنگ شدن آواز خواندن‌های جناب خان را رد می‌کند، که برخی از مخاطبان این برنامه با توجه به کامنت‌هایی که در صفحه‌های اجتماعی جناب خان می‌گذارند، همچنان مصرانه معتقدند این عروسک نسبت به گذشته هم کمتر آواز می‌خواند هم کمتر دیده می شود، حضور دوباره نیما شعبان‌نژاد در سری سوم خندوانه که تا پیش از آمدن جناب خان وزنه اصلی ماجراهای طنز و کمیک خندوانه بود، هم می‌تواند دلیل دیگری برای اثبات این نکته باشد که حضور جناب خان با کیفیت گذشته در خندوانه دچار مشکل شده است.

از آن طرف حاشیه‌هایی که بر سر مسابقه «لب خوانی» پیش آمد و از همه جالب تر انتشار تصاویری از ضوابط عجیب و غریب و سختگیرانه پوشش خانم‌ها و آقایان حاضر در استودیوی این برنامه، نشان می‌دهد رامبد جوان و تیم‌اش در سری جدید باید با مشکلاتی به مراتب سخت تر از دو سری اول دست و پنجه نرم کند. خصوصا که رئیس سازمان صدا و سیما هم به تازگی عوض شده و هنوز مشخص نیست با توجه به انتقادات جدیدی که به این برنامه می‌شود از نظر محتوایی چه اتفاقی برای خندوانه خواهد افتاد.


ویدیو مرتبط :
آواز خواندن جناب خان در خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: جناب خان و خواندن ترانه افغانی


 
 


جناب خان و خواندن ترانه افغانی


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.