اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنجلینا جولی: دوست دارم به ایران بیایم


انجلیا جولی بازیگر سرشناس آمریکایی در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز انگلیس گفت که آرزو دارد در صحرای بزرگ آفریقا، شترسواری کند.

انجلیا جولی بازیگر سرشناس آمریکایی در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز انگلیس گفت که آرزو دارد در صحرای بزرگ آفریقا، شترسواری کند. او همچنین گفت که تمایل دارد از ایران دیدار کند.

جولی گفت : چین در میان اماکنی است که می خواهم آن را کشف کنم . همچنین می خواهم برمه را از نزدیک ببینم البته نه در شرایطی که این کشور تحت حاکمیت نظامی سرکوبگرایانه است.

وی افزود: دوست دارم به ایران سفر کنم.

این بازیگر آمریکایی به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در امور پناهندگان بارها از اردوگاه های آوارگان در کشورهای مختلف دیدار کرده است.

منبع: عصرایران


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی به ایران می‌آید



 

به گزارش ایلنا، آنجلینا جولی به احتمال فراوان تا پایان سال به ایران می‌آید تا در یك فیلم ایرانی حضور پیدا كند.

علی سرتیپی (تهیه‌كننده سینما) با اعلام این موضوع افزود: آنجیلنا جولی در سال‌های اخیر به كشورهای مختلفی همچون پاكستان سفر كرده است. او در گفتگویی با یك نشریه‌ خارجی از علاقه‌ خود برای سفر به ایران سخن گفته و تاكید كرده بود كه به فرهنگ ایرانی علاقه دارد.

سرتیپی ادامه داد: درحال مذاكره با مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی هستیم تا در صورت انجام توافقات نهایی با این هنرمند و همچنین هماهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید این وزارتخانه، آنجلینا جولی به ایران سفر كند و در یك فیلم ایرانی حضور پیدا كند.

سرتیپی بدون اشاره به جزئیات بیشتر این فیلم گفت: بعداز انجام توافقات اولیه با مدیر برنامه‌ها و تایید وزارت ارشاد، جزئیات بیشتری از این فیلم اعلام می‌شود..../ایلنا