اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنجلینا جولی، باندراس در فیلم صفویه؟


یک فعال شبکه‌های اجتماعی با یک شوخی بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی را دست انداخته و اعلام کرده است که یک فیلم با عنوان «صفویه» و با حضور آنجلینا جولی و آنتونیو باندراس پخش خواهد شد.

فرهنگ نیوز: یک فعال شبکه‌های اجتماعی با یک شوخی بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی را دست انداخته و اعلام کرده است که یک فیلم با عنوان «صفویه» و با حضور آنجلینا جولی و آنتونیو باندراس پخش خواهد شد.

آنجلینا جولی، باندراس در فیلم صفویه؟

 چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری پخش شده است که فیلمی با عنوان «صفویه» با بازیگری آنجلینا جولی و آنتونیو باندراس تولید شده و در 2018 اکران خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که یک فعال سایبری به نام رسول حسن‌اف که غرب‌گرا و مخالف دولت این پوسترها را تولید کرده و در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است اما بسیاری از رسانه‌ها و مخصوصا رسانه‌های ایرانی این خبر را جدی گرفته و اعلام کرده‌اند که این فیلم تولید شده و اکران خواهد شد.

رسول حسن‌اف در صفحه مجازی خود آورده است: «فیلم صفوی که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده و در سال 2018 اکران خواهد شد با حضور آنتونیو باندراس در نقش شاه اسماعیل و آنجلینا جولی در نقش تاجلی بیگم که نخست شاه بود و در جنگ چالدران مفقودالاثر شد.طبیعتا این شوخی است - درست است که خیلی دلم می‌خواهد که چنین فیلمی ساخته شود اما این دو عدد پوستر که در پایین است جزو کارهای تجربی من است. برای حکومت ما که 150 میلیون دلار بودجه برای مسابقات فرمول 1 در نظر می‌گیرد با همین پول می‌تواند 3 یا 4 فیلم با همان هدف شناساندن اذربایجان به دنیا تولید کند. یا حکومت می‌تواند به جای آنکه پول را یبه انگلییسی ها بدهد تا فیلم «علی و نینو» را تولید کنند و بعدا این فیلم در همه جشنواره فیلم نتیجه افتضاحی بگیرد می‌تواند چنین فیلمی که در مورد صفویان به عنوان بنیان‌گذاران حکومت‌آذربایجان تولید کند که هم جنگ داشته باشد هم تاریخ باشد هم عشق باشد و هم ادبیات شاه اسماعیل را در خود انعکاس دهد. بهتر از این چه چیزی می‌تواند باشد.»

لازم به ذکر است در تاریخ نگاری جمهوری آذربایجان حکومت صفوی بجای آنکه یک حکومت ایرانی محسوب شود یک حکومت آذربایجانی معرفی می‌شود. این فرد هم تلاش داشته است که این مسئله را تاکید کند.



ویدیو مرتبط :
گریم آنجلینا جولی در فیلم پلید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم...



 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست

 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست.«اسكارلت یوهانسون» ایفاگر نقش مرلین مونرو خواهد بود.بنابر اعلام تلگراف، این فیلم زندگینامه ای براساس «كتاب زندگی و دیدگاه های ماف داگ و دوستش مرلین مونرو به قلم «اندرو اوهاگان» ساخته خواهد شد.

 

به گفته ی «اوهاگان جورج كلونی» هم در این فیلم در نقش «فرانك سیناترا» مقابل دوربین خواهد رفت.

 

تهیه و تولید این فیلم به زودی آغاز می شود.

 

اوهاگاهان پیش تر پیشنهاد داده بود «كریستینا هندریكز» بازیگر آثاری چون «مردان دیوانه» ایفاگر نقش مرلین مونرو شود..../ خبرگزارى ایسنا