اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنتن دهی سیم کارت ایرانسل در این پروازها


با پیوستن هواپیماهای 13 شرکت بین‌المللی هواپیمایی دیگر به "خدمات رومینگ ایرانسل در آسمان"، سیم‌کارت‌های ایرانسل در پروازهای 15 شرکت هواپیمایی آنتن می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: با پیوستن هواپیماهای 13 شرکت بین‌المللی هواپیمایی دیگر به "خدمات رومینگ ایرانسل در آسمان"، سیم‌کارت‌های ایرانسل در پروازهای 15 شرکت هواپیمایی آنتن می‌دهند.

 روابط عمومی ایرانسل اعلام كرد: امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در طول پروازهای بین‌المللی برای اولین بار در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور و همگام با روندهای جهانی ممکن شده و در حال حاضر امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در صدها مسیر هوایی بین المللی پانزده شرکت هواپیمایی جهان فراهم شده است.

 در حال حاضر امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در صدها مسیر هوایی بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی نیوزلند، اتحاد امارات، مصر، عمان‌، رویال اردن، BA انگلستان، TAM برزیل، خطوط هوایی امارات، هنگ کنگ، سنگاپور، لیبی، عربستان سعودی، قطر، تایلند و مالزی فراهم شده است.

 مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل برای فعال‌سازی و استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت خود، لازم است با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به شماره ٧٠٠ برای تماس از خطوط ایرانسل و ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریافت كنند.

فعال‌سازی خدمات رومینگ بین‌الملل برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱* از خط ایرانسل مورد نظر ممکن است.


 اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه گسترده رومینگ سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.    


ویدیو مرتبط :
بالا ترین سرعت اینترت با سیم کارت ایرانسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل



کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

 

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

 

#1*1*3*140* فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

#4*1*3*140* حذف همه سرویس ها

#5*3*140* دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6# دریافت تنظیمات GPRS

 

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.