اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آنتن‌های ماهواره با مجوز و کاملا قانونی!


لوازم دارید؟ چند تا آنتن می‌خواهید؟ آنتن گردان می‌خواهید یا ثابت؟ و بعد از کلی پرس‌وجو می‌گوید: اگر آنتن ثابتی بخواهید که همه جهات را بگیرد...

این روزها تب جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای دوباره بالا گرفته است و حتی در خبرها آمده است:«پاکسازی 90 درصد چهره شهر از وجود ماهواره».

این در حالی است که تبلیغات نصاب‌های آنتن ماهواره‌ای در روزنامه‌های معتبر به وفور یافت می‌شود و برخی از این افراد حتی دو ساعته خود را به محل مورد نظر می‌رسانند.

افشار نصاب آنتن است و به قول خودش کارش ضمانت هم دارد. از قیمت نصب آنتن و رسیور که می‌پرسی می‌گوید: رسیور و آنتن هم داریم.بهتر است شب قبل تماس بگیرید و هماهنگ کنید!

محمدی اما انگار حرفه‌ای‌تر است و بلافاصله می‌پرسد: لوازم دارید؟ چند تا آنتن می‌خواهید؟ آنتن گردان می‌خواهید یا ثابت؟ و بعد از کلی پرس‌وجو می‌گوید: اگر آنتن ثابتی بخواهید که همه جهات را بگیرد باید دو تا آنتن نصب کنید و دو تا LNB هم نیاز خواهید داشت. دو ساعته هم در محل خواهیم بود.

بیشتر این افراد کار نصب آنتن‌های مرکزی را هم انجام می‌دهند و بر حسب نیاز ساختمان و نظر مدیر آن، رسیور مرکزی و یا برای هر واحد مسکونی به طور جداگانه رسیور نصب می‌کنند.

البته ظهیری در این باره تاکید می‌کند بهتر است برای دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای هر واحد رسیور جداگانه داشته باشد که از 52هزار تا 470 هزار تومان هزینه دارد اما معمولا اکثرا رسیور کره‌ای می‌گیرند که قیمت کمتری دارد.

نصب آنتن برای برج‌ها اما هزینه بیشتری دارد و به صورت سیستم‌های 32 و 24 تایی است که هزینه نصب سیستم‌های 32 تایی یک میلیون و هشتصد هزار تومان است و برای این که مشتری شوید می‌گویند: بازدید از محل هم رایگان است!

"مدیریت هر ساختمان تصمیم می‌گیرد که از آنتن‌ها در چه راهی استفاده کند" این را یکی از نصاب‌ها می‌گوید و معتقد است این کار کاملا قانونی است.


ویدیو مرتبط :
افزایش بازدید کاملا قانونی و کاملا رایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«حزب الاغ ها» مجوز قانونی گرفت



 

 

الاغ در طول تاریخ موفق شده که جان بسیاری از سیاستمداران را نجات دهد. این سیاستمداران در حوادث مختلف تاریخ که در معرض خطر قرار داشته اند، از الاغ برای فرار کردن استفاده می کردند.

طی چند سال اخیر، ده ها حزب، تشکل و جناح جدید در عراق تأسیس شده و از وزارت کشور عراق مجوز رسمی دریافت کرده و در حال فعالیت در عرصه سیاسی در سطوح مختلف این کشور هستند.

به گزارش آخرین نیوز اما در جدیدترین و بی سابقه ترین حادثه «جمعیت الاغ ها» که در سال 2005 میلادی در منطقه کردستان عراق تأسیس شد، اخیرا موفق شده مجوز رسمی برای تبدیل شدن به یک حزب را دریافت کند. این مجوز توسط مقامات مسئول محلی در منطقه کردستان عراق صادر شده است.

مخالفان «حزب الاغ ها» معتقدند تنها علت انتخاب این نام برای این حزب، کسب شهرت و جلب توجه است.

در همین حال دبیر کل «حزب الاغ ها» که فردی است به نام «عمر گلول» طی اظهاراتی گفت: این حزب دارای هواداران و طرفدارانی در میان شهروندان است و ما به هیچ وجه انتقاد و نظر مخالفان در مورد هدف از چنین نام گذاری را نمی پذیریم.

«عمر گلول» بدون اینکه نامی از حزب دموکراتیک آمریکا که علامتش الاغ است ببرد، در ادامه گفت: مگر این مخالفان نمی دانند که "الاغ" شعار یکی از بزرگترین احزاب ایالات متحده آمریکا است؟!

دبیر کل «حزب الاغ ها» در مورد هدف از تأسیس این حزب گفت: الاغ تنها حیوانی است که به سختی کار می کند و خسته می شود و تمام سختی ها را تحمل می کند و در همین حال از بیشتر حقوق خود محروم است. الاغ در طول تاریخ موفق شده که جان بسیاری از سیاستمداران را نجات دهد. این سیاستمداران در حوادث مختلف تاریخ که در معرض خطر قرار داشته اند، از الاغ برای فرار کردن استفاده می کردند.

گفتنی است «حزب الاغ ها» مانند دیگر احزاب سیاسی، دارای تشکل و ساختار حزبی است و دفتر سیاسی هم دارد. نام دفتر سیاسی این حزب "خان" است که در زبان «کردی» به اسطبل الاغ گویند. این حزب دیگر بخش های خود را "اسطبل" نامیده است.

ناگفته نماند اعضای این حزب نیز دارای درجات مختلفی از جمله الاغ، خر و غیره هستند. «حزب الاغ ها» از دولت محلی کردستان عراق درخواست کمک مالی کرده تا بتواند یک شبکه رادیویی به نام «صدای الاغ» راه اندازی کند...../تحلیل:عصرایران