اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آموزش وقیحانه نحوه سربریدن و لذت بردن!


در فیلمی که در سایت های مختلف منتشر شده یک شیخ وهابی تکفیری برای شاگردان خود، وقیحانه نحوه سربریدن و ˈلذت بردنˈ از این کار را با بیان جزئیات حرکت خنجر تشریح می کند!

پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم: در شرایطی که هر روز ابعاد جدیدی از قساوت و وحشی گری گروه های تروریستی و افراطی برملا می شود، ویدیوی منتشر شده از کلاس آموزش سر بریدن و لذت بردن یک وهابی از این کار، جلوۀ تازه ای از افکار و توهمات تروریست ها را آشکار می کند که زشتی آن با هیچ بیان و واژه ای قابل توصیف نیست.

این مبلّغ وهابی برای آموزش بریدن سر و گردن زدن، از عبارات و واژه هایی استفاده می کند که زبان از بیان آن شرم دارد و مصیبت بارتر آن که از آیات و عبارات قرآنی که برای جنگ میدانی با کافران حربی نازل شده استفاده می کند و با تحریف و تغییر، آنها را برای اسیران مسلمان بی دفاع تعمیم می دهد.

وی برای شاگردان خود بیان می کند که بریدن سر افراد (همان بی گناهان بی دفاع که به دست امثال داعش اسیر می شوند)، باید با شدت و در عین حال با لذت بردن همراه باشد!

این وهابی در تشریح منظور خود، بی شرمانه تاکید دارد که بریدن سر یک گوسفند، با زدن گردن اسیران تفاوت دارد و نباید گردنِ آنها با ˈبی تفاوتیˈ و مانند سر بریدن گوسفند، بریده شود! بلکه این کار باید با شدت و لذت بردن همراه باشد، نه این که حرکت دادن خنجر یا شمشیر طوری باشد که شاید خونی بیرون نیاید!...

ترویج خشونت و ارتباط دادن آن با تعالیم آسمانی و انسانی اسلام، برای بینندگان منصف و بی طرف، کوچکترین تردیدی باقی نگذاشته که گسترش این قبیل تفکرات وحشیانه، از سوی اتاق های عملیات روانی موساد و سی آی ای و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام مدیریت می شود و مفتیان افراطی عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی، تنها نقش ˈپیاده نظامˈ و ˈآتش بیارˈ این معرکۀ جهنمی و ضد اسلامی را بازی می کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش بریدن سر توسط داعش و لذت بردن از آن-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش نحوه بدست آوردن سایز لباس زیرتان



 


آیا سایز واقعی لباس زیر خود را می پوشید؟

 

 

آموزش نحوه بدست آوردن سایز لباس زیرتان

 


سوال:

 


من چگونه می توانم سایز سوتین را که باید بپوشم را تعیین کنم؟

 


پاسخ:

 


اگر لباس زیرتان شما از جایشان جابجا می شوند و یا اگر پهنای آن شما را نا راحت می کند، انتخاب های شما بر اساس سایزتان نیست. سندی سیمون از فروشگاه اسمیت در نیویورک و نیو جرسی می گوید اگر شما در فروشگاه امکان پرو ندارید، می توانید سایز های مناسب خود را در خانه به دست آورید.


در اینجا روشی که شما برای اندازه گیری نیاز دارید شرح داده شده است: سایز بند و سایز فنجانی. برای پیدا کردن سایز مناسب خود به یک آینه و متر نواری نیاز دارید.

 


سایز بند:

 

 

با متر نواری دور قفسه ی سینه ی خود را اندازه بگیرید، این اندازه گیری باید از زیر سینه ها باشد. مطمئن باشید که نوار کاملا صاف باشد تا بیشترین عدد ممکن را نشان دهد. اگر عدد به دست آمده یک عدد زوج بود به آن 4 اینچ اضافه کنید و اگر عدد به دست آمده یک عدد فرد بود به آن 5 اینچ اضافه کنید. (بنابراین اگر عددی که شما اندازه گیری کردید 32 اینچ باشد سایز بند شما 36 است و اگر عدد به دست آمده 33 باشد سایز بند شما 38 است.)

 


سایز فنجانی:

 

 

این بار متر نواری را روی قسمت برامده سینه خود قرار داده و قفسه ی سینه را اندازه گیری کنید. مطمئن شوید که متر روی پوستتان حفره ایجاد نکرده باشد. اختلاف عددی را که در اینجا به دست آمده و عدد سایز بند را به دست آورید. اگر این اختلاف 1 اینچ بود سایز فنجانی شما A، اگر 2 اینچ بود B، اگر 3 اینچ بود C، و اگر 4 اینچ بود D است. برای مثال اگر اگر سایز بند شما 36 و این اندازه گری عدد 38 را نشان می داد سایز فنجانی شما B است.