اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمریکا و امارات متحده عربی یک مرکز مبادله اطلاعات علیه داعش افتتاح کردند



اخبار,اخباربین الملل,مرکز مبادله اطلاعات علیه داعش

ریچارد استنگل معاون وزارت خارجه آمریکا در دیپلماسی عمومی و انور قرقاش وزیر کشور امارات متحده عربی در مراسم افتتاح این مرکز در حمایت از میلیون ها نفر از مردم منطقه و سراسر جهان در مخالفت با داعش شرکت داشتند.

پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا نوشت :آمریکا و امارات متحده عربی یک مرکز مبادله اطلاعات را در حمایت از ائتلاف جهانی علیه داعش راه اندازی کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، آمریکا و امارات متحده عربی امروز یک مرکز آنلاین مبادله اطلاعات را که نخستین برنامه پیام رسانی و گفتگوی آنلاین است در حمایت از ائتلاف جهانی علیه داعش راه اندازی کرده اند.

ریچارد استنگل معاون وزارت خارجه آمریکا در دیپلماسی عمومی و انور قرقاش وزیر کشور امارات متحده عربی در مراسم افتتاح این مرکز در حمایت از میلیون ها نفر از مردم منطقه و سراسر جهان در مخالفت با داعش شرکت داشتند.


  اخبار  بین الملل -  تابناک


ویدیو مرتبط :
جاذبه های گردشگری دبی، امارات متحده عربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور سه هنرمند ایرانی در موزه مرایای امارات متحده عربی



 

 

نمایشگاهی باعنوان «الغیب» با حضور هنرمندانی از ایران و سایر كشورهای جهان در موزه مرایای شارجه امارات متحده عربی از ۲۸ هنرمند برگزار می شود.

مدیر گالری طراحان آزاد از برگزاری نمایشگاهی از هنرمندان كشورهای دنیا و با حضور سه هنرمند از ایران در موزه مرایای شارجه خبر داد.

رزیتا شرف جهان، مدیر گالری طراحان آزاد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره با مطلب فوق افزود: این نمایشگاه كه قرار است در ماه مارچ(اواخر امسال و فروردین سال آینده) برگزار می شود، هنرمندانی از كشورهای تركیه، عراق، انگلیس، آمریكا، ایران و ... آثارشان را با موضوع «الغیب» به معنای پنهان به نمایش می گذارند.

وی افزود: هنرمندانی كه از ایران در این نمایشگاه حضور دارند؛ با همكاری گالری طراحان آزاد در این نمایشگاه حضور دارند.

نوید عظیمی سجادی، مازیار مختاری و بیژن بصیری هنرمندانی هستند كه در نمایشگاه الغیب آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

شرف جهان با اشاره به هنرمندانی كه از كشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت، گفت: از كشور تركیه، عراق، آمریكا و كشورهای اروپایی حضور دارند كه اسامی آنها شامل بدری بایكان، باریس ساری باش، حلیم الكریم، سامی الكریم، نوحا قادر، عمر الغیب، نورس شلحوب، سامی كموچه، جامل كوكن، جیوانی ازولا، امانوئل رژنت، امانوئل آكودو جیوانی لی، جینو دومینیسیس، ماریا ربكا بالسترا، روبرت گلیگرو، آیگور جسیفو، آدام پاركر اسمیت، سونی سانجای وادگاما، جین پیر، ییمتز نتزهامر و یوسف است.

شهر شارجه ازجمله شهرهای هنری در امارات متحده عربی است كه بسیاری از نمایشگاه های مربوط به هنر خاورمیانه در این شهر برگزار می شود، موزه مرایا نیز یكی از آن مراكزی است نمایشگاه هایی را در زمینه هنرهای تجسمی را برپا می كند..... / خبرگزارى ایلنا