اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمریکایی‌هااگرفرصت ‌داشتندریگی رامی‌کشتند



 

 

ریگی

 

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: پس از اینکه ریگی دستگیر شد، قدرت انجام هیچ کاری به عوامل امنیتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس داده نشد و گرنه آنها ریگی را می‌کشتند.

سردار ابراهیم جباری شامگاه چهارشنبه در حاشیه رونمایی از دانشنامه کلام اسلامی که در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران به دستگیری عبدالمالک ریگی اشاره کرد و گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی برای ما مهم بود ولی زنده ‌بودن این شرور مهم‌تر است، چراکه اگر سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی فرصتی پیدا می‌کردند، پس از دستگیری و یا در حین دستگیری ریگی، او را می‌کشتند.

وی ادامه داد: دستگیری عبدالمالک ریگی شکست مفتضحانه‌ای برای سرویس‌های امنیتی و جاسوسی کشورهای غربی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی ما قدرت انجام هرگونه عملیات مهمی را دارند.

سردار جباری ادامه داد: غربی‌ها در ابتدا نمی‌خواستند قبول کنند که ریگی دستگیر شده است اما بعدا چاره‌ای جز پذیرش این موضوع نداشتند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به حمایت کشورهای غربی از این جنایتکار اظهار داشت: همه مردم دنیا می‌دانند که ریگی تحت حمایت کشورهای غربی بوده و با پشتیبانی این کشورها دست به عملیات تروریستی می‌زد.

وی این عملیات را افتخاری برای کشور دانست و اضافه کرد: دستگیری این فرد شرور، تراز ایران اسلامی را در منطقه و جهان بالا برده است و نشان داد که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی از چه هوشیاری برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
اگر کشتند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگنده های آمریکایی 2 دیپلمات سفارت صربستان در لیبی را کشتند



اخبار بین الملل,خبر های بین الملل,جنگنده

وزیر خارجه صربستان از مرگ دو کارمند سفارت این کشور در حملات هوایی اخیر آمریکا در لیبی خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، وزیر خارجه صربستان اعلام کرد که در حملات هوایی روز جمعه آمریکا به یک پایگاه گروه تروریستی داعش در غرب لیبی دو کارمند این سفارتخانه که از ماه نوامبر به گروگان گرفته شده بودند کشته شده‌اند.

ایویکا داچیچ، وزیر خارجه صربستان با اعلام این خبر گفت که اسلادیانا استانکویچ، افسر بخش ارتباطات و یوویکا استپیچ، راننده این سفارت در حملات هوایی آمریکا جان خود را از دست دادند. این دو نفر در ماه نوامبر و پس از حمله داعش به کاروان دیپلماتیک سفیر صربستان در شهر بندری صبراته به گروگان گرفته شدند.

داچیچ در کنفرانس خبری خود در بلگراد اعلام کرد که اطلاعات در مورد مرگ این افراد توسط مقامات خارجی منتقل شده و هنوز دولت لیبی آن را تایید نکرده است.

جنگنده های آمریکایی شهر صبراته لیبی را بمباران کردند که در این حملات بیش از 50 نفر کشته شدند.

اخبار بین الملل - تسنیم