اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمازون فیلم جدید «وودی آلن» را خرید


کمپانی آمازون حقوق فیلم بعدی وودی آلن را خریداری کرد.

خبرگزاری تسنیم: کمپانی آمازون حقوق فیلم بعدی وودی آلن را خریداری کرد.

کمپانی آمازون حقوق فیلم بعدی وودی آلن را خریداری کرده است. این سایت مشهور اما قصد ندارد جلوی اکران فیلم را بگیرد و اول این اثر را روی سایت خودش منتشر کند بلکه ساخته جدید وودی آلن پس از آماده شدن اول در سینماهای آمریکا اکران می شود و پس از آن برای دسترسی در وبسایت آمازون آماده می شود.

کمپانی آمازون اعلام کرده این فیلم کمدی که در دهه 1930 رخ می دهد ابتدا در سینماهای داخل آمریکا روی پرده می رود و بعد از اکران روی سایت قرار می گیرد. قرار است پخش اول فیلم در شبکه نمایش خانگی و اینترنت، سه ماه پس از آخرین اکران فیلم در سینما باشد.

فیلم جدید وودی آلن تابستان گذشته در نیویورک و لس آنجلس فیلمبرداری شده و جنی برلین، استیو کارل، جسی آیزنبرگ، بلیک لایولی، پارکر پوزی، کریستن استوارت، کوری استول، و کن اسکات از بازیگران آن به حساب می آیند. آلن که اخیرا یک قرار داد سود ده با کمپانی آمازون بسته قرار است به زودی یک سریال کمدی هم برای آنها کار کند که در آن خودش به همراه مایلی سایروس و الین می ایفاگر نقش های اصلی هستند. این در حالی است که هفت فیلم قبلی وودی آلن توسط سونی پیکچرز تهیه شده بود.


ویدیو مرتبط :
دیالوگ فارسی فیلم خاطرات استارداست وودی آلن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست



 

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست

 

«ماریو كوتیلار» جایگزین همسر رییس‌جمهوری فرانسه در فیلم جدید «وودی آلن» شد.«كارلا برونی»، همسر «نیكولا ساركوزی»، رییس‌جمهوری فرانسه كه سال گذشته به‌عنوان یكی از بازیگران اصلی فیلم جدید «وودی آلن» انتخاب شده بود، از این پروژه كنار گذاشته شد.



«برونی» پیش از این در سال ۱۹۹۴ نقش كوتاهی در فیلم «روبرت آلتمن» به‌عنوان مدل بازی كرده بود.



«وودی آلن» در این‌باره اعلام كرد: «كارلا برونی نمی‌تواند یك بازیگر باشد، او همسر رییس‌جمهور است و هر لحظه ممكن است مسوولیت‌ها یا یك بحران سیاسی او را به دردسر بیاندازد.»


به گزارش روزنامه دیلی‌تلگراف، وی اعلام كرد، «ماریو كوتیلار» كه برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» موفق به كسب جایزه‌ اسكار و گلدن گلوب شد، جایگزین وی خواهد شد.



«كوتیلار» در كنار «اوون ویلسون» و «راچل مك آدامز» از اوایل جولای وارد مرحله‌ فیلم‌برداری می‌شوند.