اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار نهایی کمپین آزادی سربازان وطن


موزه صلح تهران با تشکر از همه اقشار ملت ایران بخصوص هنرمندان و ورزشکاران و دانشگاهیان که همبستگی خود را با این عزم و حرکت فراگیر ملی نشان دادند نتیجه نهایی آمار امضاهای ثبت شده در دو سامانه رایانه ای موزه صلح و پیامکی برنامه نود را به شرح زیر اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: موزه صلح تهران با تشکر از همه اقشار ملت ایران بخصوص هنرمندان و ورزشکاران و دانشگاهیان که همبستگی خود را با این عزم و حرکت فراگیر ملی نشان دادند نتیجه نهایی آمار امضاهای ثبت شده در دو سامانه رایانه ای موزه صلح و پیامکی برنامه نود را به شرح زیر  اعلام کرد.

تعداد امضاهای ثبت شده در سایت موزه صلح تهران 392303 عدد

تعداد پیامکهای برنامه نود 1200012  عدد

مجموع کلی 1592315 عدد

همچنین برای روشن شدن اذهان درباره بعضی از اظهارنظرها مطرح شده در این روزها این موزه به صورت رسمی اعلام داشت که درخواست برای جمع‌آوری امضا تایید بیانیه (سربازان وطن ما را آزادکنید ) از سوی تعدادی از هنرمندان و فرهیختگان جامعه با رویکرد  همدلی با خانواده نگران این عزیزان در آستانه شب عید و  سعی در توجه و تمرکز بیشتر رهبران در سطح منطقه و جهان برای رفع این مشکل با ارائه یک سند قوی مردمی به سازمان ملل  صورت گرفته و در این باره نمایندگی محترم سازمان ملل در ایران نیز صرفا بر طبق وظایف مرسوم و جاری خود عمل کرده و مراتب را به سازمان مربوطه جهت پیگیری گزارش خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
کوچکترین سربازان وطن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار نهایی کمپین آزادی سربازان وطن اعلام شد



اخبار,اخباراجتماعی ,زادی سربازان ایرانی

 

اخبار اجتماعی - آمار نهایی کمپین آزادی سربازان وطن اعلام شد

موزه صلح تهران نتیجه نهایی کمپین درخواست آزادی سربازان وطن را که در پاکستان گروگان‌ گرفته شده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش مهر، موزه صلح تهران با تشکر از همه اقشار ملت ایران بخصوص هنرمندان و ورزشکاران و دانشگاهیان که همبستگی خود را با این عزم و حرکت فراگیر ملی نشان دادند نتیجه نهایی آمار امضاهای ثبت شده در دو سامانه رایانه ای موزه صلح و پیامکی برنامه نود را به شرح زیر اعلام کرد:

تعداد امضاهای ثبت شده در سایت موزه صلح تهران ۳۹۲۳۰۳ عدد
تعداد پیامک های برنامه نود ۱۲۰۰۰۱۲ عدد
مجموع کلی ۱۵۹۲۳۱۵ عدد

همچنین برای روشن شدن اذهان درباره بعضی از اظهارنظرها مطرح شده در این روزها این موزه به صورت رسمی اعلام داشت که درخواست برای جمع‌آوری امضا تایید بیانیه (سربازان وطن ما را آزادکنید) از سوی تعدادی از هنرمندان و فرهیختگان جامعه با رویکرد همدلی با خانواده نگران این عزیزان در آستانه شب عید و سعی در توجه و تمرکز بیشتر رهبران در سطح منطقه و جهان برای رفع این مشکل با ارائه یک سند قوی مردمی به سازمان ملل صورت گرفته و در این باره نمایندگی محترم سازمان ملل در ایران نیز صرفا بر طبق وظایف مرسوم و جاری خود عمل کرده و مراتب را به سازمان مربوطه جهت پیگیری گزارش خواهد کرد. 

اخبار اجتماعی - مهر