اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار لیگ قهرمانان آسیا 2011/ سپاهان بهترین خط حمله، ذوب‌آهن بهترین خط دفاع


آخرین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2011 در این هفته برگزار می‌شود تا 16 تیم برگزیده برای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات شناسایی شوند و در ارزیابی که صورت گرفته بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله را دو نماینده ایران رسید.




خبرگزاری آریا- آخرین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2011 در این هفته برگزار می‌شود تا 16 تیم برگزیده برای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات شناسایی شوند و در ارزیابی که صورت گرفته بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله را دو نماینده ایران رسید. 
به گزارش خبرگزاری آریا، نگاهی به  آمار و ارقام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در پنج هفته ای که گذشت خالی از لطف نیست:
بیشترین برد: ذوب‌آهن(ایران)، چونبوک‌موتورز(کره) با 4 برد.
کمترین برد: الجزیره(امارات)، الوحده(امارات)، الریان(قطر)، آرمنا(اندونزی) و شانگهای(چین) بدون برد.
بیشترین تساوی: السد(قطر)، الوحده، سامسونگ(کره) و کاشیما(ژاپن) با 3تساوی.
کمترین تساوی: الامارات، چونبوک‌موتورز، ججویونایتد(کره) و سرزو اوزاکا(ژاپن) بدون تساوی.
بیشترین باخت: الجزیره، الریان، آرمنا با 4باخت.
کمترین باخت: ذوب‌آهن(ایران)، السد(قطر)، سامسونگ(کره)،کاشیما(ژاپن) بدون باخت.
بهترین خط حمله: گامبا اوزاکا(ژاپن) با 11گل و سپاهان(ایران) با 10گل زده.
ضعیف‌ترین خط حمله: العین(امارات) با یک‌ گل و الریان(قطر) با 2گل زده.
بهترین خط دفاع: ذوب‌آهن، چونبوک(کره) و کاشیما(ژاپن) با 2گل خورده.
ضعیف‌ترین خط دفاع: الجزیره امارات و آرمنا اندونزی با 16گل خورده.
بالاترین امتیاز: ذوب‌آهن ایران با 13امتیاز.
پرگل‌ترین بازی: الغرافه قطر- الجزیره امارات (5-2).

منبع : خبرگزاری آریا


ویدیو مرتبط :
سپاهان - ذوب آهن (خلاصه) - لیگ 14

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب آهن و جوانترین خط دفاع لیگ برتر


محمد نژاد مهدی به تیم ذوب اهن اصفهان رفت تا ضمن حضور یک بازیکن شایسته دیگر در ذوب آهن اصفهان این تیم صاحب جوانترین خط دفاع لیگ باشد.

ورزش سه: محمد نژاد مهدی به تیم ذوب اهن اصفهان رفت تا ضمن حضور یک بازیکن شایسته دیگر در ذوب آهن اصفهان این تیم صاحب جوانترین خط دفاع لیگ باشد.  در تیم ذوب اهن دانیال اسماعیلی فر ونژاد مهدی متولد 71،هادی محمدی متولد اسفند 69 ومهرداد قنبری متولد 1367 هستند.

نژاد مهدی مثل بسیاری از ستارگان سالیان اخیر فوتبال ایران مازنی است.او در روز 28 مهرماه سال 1371 در بابل به دنیا آمده است.

نژاد مهدی از سال 89 زمانی که 18 ساله بود به تیم نساجی قائم شهر پیوست.او در 2 سال آخر حضورش در تیم فوتبال نساجی 34 بازی برای این تیم انجام داد و4 گل برای این تیم به ثمررساند.

در سال 1393 او به تیم فوتبال پدیده مشهد رفت ویک فصل برای این تیم بازی کرد وبازی های خوبی برای این تیم انجام داد.مبلغی که برای حضور در تیم فوتبال پدیده گرفت130 میلیون تومان بود.

او با شماره 2 تیم فوتبال پدیده مشهد در مسابقات حضوریافت ضمن این که در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی در آذرماه سال 93 او جزو یاران تیم ملی بود اما بعدا از فهرست این تیم کنار گذاشته شد.اگر نژاد مهدی 3 ماه کوچکتر بود جزو یاران تیم ملی فوتبال امید کشورمان هم بود.