اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار ثبت نام کنکور 93 میلیونی شد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سراسری سال 93 در مهلت زمانی اول و تعداد ثبت نام کنندگان در مهلت دوم ثبت نام تا امروز 12 اسفندماه تعداد یک میلیون و 3 هزار و 981 نفر برای شرکت در آزمون سراسری 1393 ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در کنکور سراسری سال 93 در مهلت زمانی اول و تعداد ثبت نام کنندگان در مهلت دوم ثبت نام تا امروز 12 اسفندماه تعداد یک میلیون و 3 هزار و 981 نفر برای شرکت در آزمون سراسری 1393 ثبت نام کرده اند.

دکتر حسین توکلی افزود: در مرحله نخست ثبت نام از داوطلبان کنکور سراسری 93 تعداد  897 هزار و 508 نفر ثبت نام کرده بودند و تا صبح امروز 12 اسفندماه 92 نیز تعداد 106 هزار و 473 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که مجموع این تعداد یک میلیون و 3 هزار و 981 نفر است.

وی با اشاره به اهمیت توجه داوطلبان به مهلت زمانی ویرایش کارت کنکور 93 خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این در آزمون ثبت نام کرده اند نیز تا چهارشنبه 14 اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت خود را ویرایش کنند.

توکلی اظهار داشت: تاکنون 94 هزار 121 نفر با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به اصلاح و ویرایش کارت ثبت نامی خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: نظر به اینکه پس از مدت زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش تحت هیچ شرایط امکان تغییر در کارت کنکور سراسری 93 به ویژه در خصوص گروه آزمایشی، جنس، زبان خارجی و شهرستان محل آزمون میسر نیست و کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات قبلی و اصلاح شده تهیه می شود هیچ نوع تقاضایی مبنی بر تغییر امکان پذیر نیست.


ویدیو مرتبط :
دردسرهای ثبت نام وام ۲۵ میلیونی خودرو؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت کارت ثبت نام کنکور 93 توسط یک میلیون داوطلب



اخبار,اخبار دانشگاه,ثبت نام کنکور 93


اخبا ردانشگاه - دریافت کارت ثبت نام کنکور 93 توسط یک میلیون داوطلب

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 93 گفت: تا کنکور بیش از یک میلیون نفر کارت ثبت نام آزمون را خریداری کرده اند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 38 هزار و 200 نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این داوطلبان تا 23 آذر ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

وی به داوطابان توصیه کرد: پس از پایان یافتن ثبت نام حتما کد رهگیری و شماره پرونده خود را دریافت کنند.
اخبار دانشگاه - مهر