اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمار تلفات چهارشنبه‌ آخر سال 94


سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ۲۵۹ مصدوم، سه فوتی و ۱۵ قطع عضو بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: با وجود این آمارها شواهد نشان از کاهش تلفات چهارشنبه آخر سال نسبت به سالهای گذشته است.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جدیدترین وضعیت تلفات جانی و تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: براساس آمار پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان توسط آمبولانس ها بالغ بر 259 مصدوم به بیمارستانها منتقل شدند که 238 نفر از آنان مرد و مابقی زن بودند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور ادامه داد: متوفیان حوادث چهارشنبه آخر سال نیز سه نفر از شهرهای تهران، رشت و قزوین بودند.

خالدی عنوان کرد: همچنین براساس آمارها 15 قطع عضوی در حوادث چهارشنبه آخر سال 94 به ثبت رسید و مصدومیت کودک سه ساله از ناحیه انگشتان نیز کمترین میانگین سنی مصدومان بوده است.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور خاطرنشان کرد: با وجود این آمارها شواهد نشان از کاهش تلفات چهارشنبه آخر سال نسبت به سالهای گذشته است، البته گزارش‌های نهایی بیمارستانها درباره تعداد کامل مصدومان نیز تکمیل خواهد شد و حتی تا 14 فروردین نیز آمار مصدومان در تمام بیمارستانها و مراکز درمانی در شهرها و روستاها با موضوع چهارشنبه آخر سال جمع آوری و رصد خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آمار تلفات ناشی ازغرق شدگی درسه ماه اول سال 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه سوری به 257 نفر/ آمار کشته های چهارشنبه آخر سال



افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه سوری به 257 نفر/ یک کشته، 2 قطعی دست و یک تخلیه چشم

سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 257 نفر در مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد و گفت: دست 2 نفر به علت انجار قطع و چشم یک نفر نیز تخلیه شده است.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با فارس از مصدومیت 257 نفر در مراسم چهارشنبه سوری امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه این آمار تا ساعت 23:50 به ثبت رسیده است تأکید کرد: چهارشنبه سوری امسال تاکنون یک کشته داشته است.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: متاسفانه دست 2 نفر قطع، انگشتان دست یک نفر قطع و یک مورد نیز تخلیه چشم انجام شده است.

وی ادامه داد: 4 نفر از مصدومان نیز به علت شد جراحت در ICU بستری شده‌اند.

به گفته وی 40 درصد مصدومان از ناحیه چشم آسیب دیده‌اند و 60 درصد دچار تروما و سوختگی شده‌اند.

 

اخبار حوادث - فارس