اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آماری از حوادث تاسف برانگیز در پیست آبعلی


پیست اسکی آبعلی روز گذشته با وجود تعطیلی رسمی، ساعات پرحادثه‏ای را سپری کرد و بی‏احتیاطی در آن، 115 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری فارس: پزشک پایگاه امداد جاده‏ای آبعلی گفت: شب گذشته (جمعه) در مناطق خارج از پیست اسکی و در ارتفاعات امامزاده هاشم(ع)، دختری جوان در حین انجام تفریحات زمستانی جان خود از دست داد.

علی‏رضا سیفی ادامه داد: در پیست اسکی آبعلی نیز نزدیک به 115 نفر مصدوم شدند؛ اما خوشبختانه هیچ حادثه منجر به فوتی رخ نداد.

وی اضافه کرد: پیست اسکی آبعلی دارای مشکلاتی است و برخورد در انتهای مسیر با توری نصب ‏شده و موانع موجود موجبات مصدومیت افراد را فراهم می‏سازد.

سیفی ادامه داد: با چنین برخوردهایی، مصدومان بسیاری با شکستگی دست، پا و سر به پایگاه امداد جاده‏ای آبعلی انتقال داده شدند.

پزشک پایگاه امداد جاده‏ای آبعلی افزود: روز گذشته پیست اسکی آبعلی تعطیل بود؛ اما مردم به این مرکز مراجعه کرده بودند.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر مردم برای ورود به پیست وضع را بدتر می‏کند؛ چراکه در این صورت آنها به مناطق پشتی بلندی‏های پیست که مملو از سنگ‏های خطرناک است، مراجعه می‏کنند.


ویدیو مرتبط :
مرتضی لاسمی پیست اسکی آبعلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار تاسف برانگیز حوادث هفته گذشته


طبق اعلام مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور (EOC) در هفته گذشته حوادث ترافیکی جاده ای به 66 فوتی، 456 مجروح و 170 مورد اعزام آمبولانس منجر شد.

مركز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور (EOC) آمار هفته گذشته حوادث ترافیكی را 100 مورد تصادف، 66 فوتی، 456 مجروح و 170 مورد اعزام آمبولانس اعلام كرد.

مهم‌ترین حادثه این هفته واژگونی اتوبوس در اتوبان قم – تهران (پل شهید كاظمی) اعلام شده است كه طی آن 3 نفر فوت و 23 نفر مجروح شده‌اند.

بنابراین گزارش 9 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل این حادثه اعزام شدند كه اولین آمبولانس 9 دقیقه پس از واژگونی اتوبوس به محل رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه تخصصی فوریت‌های پزشكی مجروحان را به بیمارستان‌های 7 تیر، فیاض بخش و سینا منتقل كردند.

این گزارش حاكیست مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی اصفهان نیز از آتش‌سوزی كارخانه رنگ در جاده شهرضا، شهرك صنعتی رازی خبر داد.

برپایه این گزارش 5 دستگاه آمبولانس به این كارخانه اعزام شدند كه اولین آمبولانس 7 دقیقه پس از حادثه به محل رسیده و 4 مجروح را به بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) شهرضا و الزهرا (س) اصفهان منتقل كردند.

گفتنی است 2 نفر از حادثه‌دیدگان این كارخانه رنگ در محل درمان شدند.

منبع: ایلنا