اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمادگی مترو برای دربی 82


مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی کامل این ناوگان برای جا به جایی هر چه بهتر تماشاگران بازی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۷ فروردین ماه خبر داد.

عصر ایران: مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی کامل این ناوگان برای جا به جایی هر چه بهتر تماشاگران بازی استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۷ فروردین ماه خبر داد.

احسان مقدم افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای تسهیل در جابه جایی تماشاگران فوتبال هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت انجام شده است.

وی ادامه داد: در این روز شرکت بهره برداری مترو تهران اقدام به اعزام قطارهای فوق العاده در فواصل زمانی معین خواهد کرد تا تماشاگران بتوانند به راحتی در مسیر رفت و برگشت از ورزشگاه آزادی از ناوگان قطار شهری استفاده کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو در ادامه با اشاره به اینکه تمامی قطار‌ها در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف دارند، افزود: اعزام قطارهای فوق العاده در خط ۵ مترو تا پایان جابه جایی تماشاگران فوتبال ادامه خواهد داشت تا از ازدحام جمعیت در ایستگا ه‌ها جلوگیری شود.

هشتاد و دومین بازی شهرآورد پایتخت جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مترو تهران بعد از دربی 79

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش حضور ماموران یگان‌ویژه در مترو/ آمادگی ناجا برای تامین امنیت انتخابات



اخبار,اخباراجتماعی , تامین امنیت انتخابات

رییس پلیس کشور درخصوص تحرکات تروریستی در مرزهای شرقی توضیحاتی را ارائه کرد.

  سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه رونمایی از سند راهبردی یگان‌ویژه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یگان ویژه پلیس به دلیل ماموریت‌های حساس باید تجهیزات لازم را داشته باشد، گفت: امروز مدعی هستیم اکثر تجهیزاتی را که در اختیار داریم، تجهیزات به روزی هستند که می‌تواند عامل بازدارندگی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه داشتن تجهیزات، دقت و سرعت را افزایش می‌دهد، افزود: استفاده از تجهیزات، برخورد فیزیکی با افراد را محدودتر می‌کند و هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

85 درصد تجهیزات یگان ویژه تولید داخل است

به گفته رییس پلیس کشور، 85 درصد تجهیزات یگان ویژه تولید داخل است.

اشتری همچنین درخصوص چینش نیروهای یگان ویژه در ایستگاه‌های مترو پایتخت گفت: به دلیل مناسبت‌های خاص و مراسمات مخصوص در شهر تهران، از جمله اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، نیاز بود که ماموران حضور بیشتری به دلیل بازدارندگی در سطح شهر داشته باشند و همچنین باید آمادگی بیشتری در ماموران ایجاد می‌شد.

وی با بیان اینکه لازم است ماموران یگان ویژه رزمایش‌های تمرینی داشته باشند اظهار کرد: این حضور ماموران در ایستگاه‌های مترو تداوم ندارد و به زودی حضور آنها کمتر خواهد شد.

رییس پلیس کشور همچنین در مورد رزمایش مشترک یگان ویژه و نیروی زمینی ارتش گفت: پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص برگزاری این رزمایش، این رزمایش که با هدف کسب آمادگی بیشتر در برابر موضوعات تروریستی، رهایی گروگان و... است، انجام خواهد گرفت اما هنوز ابلاغیه‌ای در این خصوص صورت نگرفته است.

اشتری همچنین در پاسخ به سوالی دیگر درخصوص تکراری بودن برخی تجهیزات رونمایی شده امروز به ایسنا گفت: بخشی از تجهیزات از دو سال پیش تولید شده و بخش دیگری از آنها جدید است و ورژن‌های جدید آن رونمایی و با توجه به ضرورت‌ها و ماموریت‌های این یگان، نمایش داده می‌شود.

آمادگی برای برقراری امنیت در انتخابات آتی

وی همچنین درخصوص آمادگی یگان ویژه در برابر اتفاقات احتمالی انتخابات آتی گفت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت است. در تمام ایام و مناسبت‌های خاص همچون انتخابات به وظیفه خود عمل می‌کنند و بنا به درخواست مسوولان اقدامات خود را درخصوص افزایش امنیت انتخابات شروع خواهیم کرد و آمادگی‌های لازم را داریم. امیدواریم انتخابات آتی توام با امنیت و آرامش برگزار شود، هرچند که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که انتخابات آتی با آرامش همراه است.

رصد فضای مجازی برای تامین امنیت انتخابات

رییس پلیس کشور افزود: فضای مجازی نیز درخصوص تامین امنیت انتخابات رصد می‌شود.

اشتری همچنین درخصوص تحرکات تروریستی در مرزهای شرقی گفت: در شرق کشور هرچند یک بار توسط گروه‌های خارجی تکفیری تحرکاتی در مرز انجام می‌شود که خوشبختانه با اقدام به موقع مرزبانی، خنثی و پاسخ مناسبی به گروهک‌ها داده می‌شود و در حال حاضر وضعیت خوب و مناسبی را شاهد هستیم.


اخبار جتماعی  -  ایسنا