اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمادگی «لوفت هانزا» برای حضور در ایران


رییس شرکت "لوفت هانزا تکنیک " که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر ، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در جهان است ، اعلام کرد این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران است.

عصر ایران: رییس شرکت "لوفت هانزا تکنیک " که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر ، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در جهان است ، اعلام کرد این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران است.

" یوهانس باسمن" رییس این شرکت آلمانی در مصاحبه با نشریه گلف نیوز امارات با اشاره به این مساله از تمایل شرکت خود برای حضور در بازار ایران در دوران پسا تحریم خبر داد.

این مدیر آلمانی گفت:" ما رویکرد بازی نسبت به این موضوع داریم. اگر دولت ایران یا شرکت های هواپیمایی آن کشور خواستار همکاری باشند ما آماده ایم. اگر آنان می خواهند که شریکی خارجی داشته باشند ما در این باره فکر می کنیم."

این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با برخی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران خبر داد اما تاکید کرد تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است.

باسمن با اشاره به اینکه ناوگان هوایی ایران نیاز به تعمیر و مراقبت دارد، از ظرفیت رو به رشد ناوگان هوایی ایران در سال های آینده خبر داد و گفت:" ایران جمعیت بزرگ و به طور قطع نیاز به صدها هواپیمای جدید دارد. من اطمینان دارم که ظرفیت رشد صنعت حمل و نقل هوایی ایران وجود دارد. من و سایر بازیگران خارجی آماده تکمیل این زنجیره هستیم."

در سال های گذشته به واسطه تحریم های هوایی، ناوگان هوایی ایران فرسوده شده و اخیرا مقامات ایرانی از برنامه های بلند پروازانه ای برای تجهیز و خریداری هواپیماهای مسافربری جدید پس از لغو تحریم هاسخن گفته اند.

از سوی دیگر به دلیل فرسودگی بسیاری از هواپیماهای مسافربری در ایران، در سال های گذشته سوانح هوایی در این بخش تلفات غیر قابل جبرانی انسانی بر جای گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
تمدید قرارداد لوفت هانزا و بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در تمام دقایق حضور در هواپیماهای لوفت هانزا از وسایل الکترونیکی خود استفاده نمایید!


یک خبر خوب برای تمام مسافران لوفت هانزا که مایل به استفاده از تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا سایر وسایل الکترونیکی قابل حمل خود در حین پرواز هستند...






تکنولوژی جدید به کمک مسافران لوفت هانزا می آید.
یک خبر خوب برای تمام مسافران لوفت هانزا که مایل به استفاده از تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا سایر وسایل الکترونیکی قابل حمل  خود در حین پرواز هستند: از تاریخ 10 فروردین در تعداد بیشتری از پروازهای لوفت هانزا قادر خواهید بود از وسایل الکترونیکی خود - از لحظه سوار شدن به هواپیما تا زمان خروج - استفاده نمایید. پیش از این و  از شروع سال 2014 این امکان در ناوگان بویینگ 8-747 فراهم آمده بود و هم اکنون ناوگان ایرباس نیز به این فن آوری مجهز شده است. در حال حاضر استفاده از ابزار الکترونیکی که قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات دارند در شرایطی مقدور است که این وسایل در تمام دقایق پرواز در حالت  Flight mode  قرار بگیرند.



 پس از تغییرات در قوانین حمل و نقل هوایی بین المللی که در سال گذشته به تصویب رسید، لوفت هانزا قادر است که خواسته بسیاری از مسافران را در رابطه با استفاده از وسایل الکترونیکی قابل حمل برآورده نماید. قوانین تازه پس از بررسی های فنی و امنیتی فراوان توسط سازمان هوانوردی فدرال آمریکا و آژانس امنیت هوایی اتحادیه اروپا به تصویب و اجرا رسید. وسایل الکترونیکی که می توان از آنها در طی پرواز استفاده کرد عبارتند از: تلفن های همراه هوشمند،  تبلت، پخش کننده های دیجیتالی، کنسول های بازی و دستگاه های خواندن کتاب الکترونیکی.  تنها لپ تاپ ها هستند که باید در حین فرود و برخاستن هواپیما خاموش بمانند.

در آینده نزدیک هواپیمایی لوفت هانزا برای کسب مجوزهای قانونی جهت روشن نگه داشتن وسایل الکترونیکی در حالت    online  ، در تمامی مراحل پرواز و در کلیه ناوگان خود اقدام خواهد نمود. در پروازهای دوربرد، مسافران می توانند از سرویس اینترنت پرسرعت لوفت هانزا موسوم به FlyNet®   استفاده نمایند. این سرویس هم اکنون در بیش از 90% از پروازهای دوربرد لوفت هانزا در دسترس می باشد.
استفاده از تلفن همراه جهت برقراری تماس های صوتی، کماکان به دلیل رعایت حریم خصوصی سایر مسافران ممنوع می باشد.

منبع: lufthansa.com/iran