اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمادگی شرکت آلمانی برای همکاری با ایران خودرو



همکاری ایران خودرو باآلمان,آپكو

آمادگی شرکت آلمانی برای همکاری با ایران خودرو

یک شرکت معتبر آلمانی قرار است برای تیونینگ خودرو با ایران خودرو همکاری کند.

به گزارش ایكو پرس ، محسن پورسعیدی مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) اظهار داشت: شركت آپكو در مجموع موفق به فروش13 میلیارد تومان قطعات مختلف سفارشی در سال گذشته شد كه این رقم رشد زیادی را نسبت به سال 90 را نشان می دهد.

مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو علاوه بر قطعات جانبی ، مولتی رهیاب ،‌ روكش صندلی،‌ دزدگیر و قطعات تزینی را از محصولات شركت آپكو دانست و گفت: پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص نصب كلاچ اتوماتیك، سان روف، كروز كنترل و سنسور از دیگر خدمات متنوع شركت آپكو بوده كه در سال گذشت 5 .1   میلیارد تومان فروش داشته است.

وی تیونینگ خودرو را از پروژه های خاص شركت دانست و گفت: با همكاری یكی از شركت‌های مطرح آلمانی شرایطی فراهم شدكه قدرت موتور خودرو افزایش و میزان مصرف سوخت خودرو كاهش یابد.

وی یادآور شد: در سال جاری سهم شركت آپكو از بازار قطعات سفارشی افزایش خواهد یافت.

پورسعیدی به فروش خودرو در این شركت اشاره كرد و گفت: میزان فروش خودرو در سال گذشته سه هزار و 400 دستگاه بوده كه در سال جاری این تعداد به 10 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) با تاكید بر تامین پك های قطعات سفارشی مورد نیاز ایران خودرو توسط این شركت افزود: با تعامل صورت گرفته با ایران خودرو میزان تهیه پك های سفارشی از 40 هزار به 200 هزار پك خواهد رسید. وی افزود: این پك ها متنوع بوده و در فصول مختلف سال عرضه خواهد شد.

پورسعیدی به بخش دیگری از همكاری خود با ایران خودرو اشاره كرد و گفت: تجهیز و نصب آپشن های خاص بر روی تعداد محدودی از خودروها از جمله تندر 90 و پژو206 از طرح‌های این شركت برای پاسخگویی به قشر جوان و مشكل پسند مشتریان ایران خودرو خواهد بود.

وی به استقبال مردم از قطعات سفارشی و آپشن های شركت آپكو اشاره كرد و گفت: استاندارد بودن قطعات، كیفیت، قیمت رقابتی و مناسب و همچنین وجود امكان نصب این قطعات در محل فروشگاه‌های مجاز بر روی خودرو از دلایل این استقبال است.

پورسعیدیتاكید كرد: قطعات مورد نیاز از طریق شركت‌های تولید كننده اصلی و همچنین شركتهای ساپكو و ایساكو براساس استانداردهای ایران خودرو تهیه می شود.

وی از تخفیف ویژه ارایه خدمات به پرسنل ایران خودرو خبر داد و گفت: پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو مشمول تخفیف 11 درصدی خرید قطعه از شركت آپكو هستند. همچنین مشتریانی كه عضو باشگاه مشتریان آپكو هستند نیز با توجه به میزان خرید از تخفیف بیشتری برخوردار می شوند.

پورسعیدی از افزایش فروش اینترنتی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته میزان فروش اینترنتی كالا حدود 300 میلیون تومان بود كه در سال جاری با توسعه شبكه و زیر ساخت ها این رقم افزایش خواهد یافت.

شركت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) از شركت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است كه در سه حوزه قطعات جانبی، آپشن و تیونیگ به مشتریان ایران خودرو خدمت ارایه می كند./فرارو

 

 

 


ویدیو مرتبط :
قرارداد همکاری سازمان معادن ایران یا یک شرکت آلمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نوسازی هواپیماهای مسافربری ایران



اخبار,اخباراقتصادی ,روابط  ایران  وآلمان

این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با برخی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران خبر داد اما تاکید کرد تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است.

رییس شرکت "لوفت هانزا تکنیک " که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر ، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در جهان است ، اعلام کرد این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران است.اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نوسازی هواپیماهای مسافربری ایران

به گزارش عصر ایران " یوهانس باسمن" رییس این شرکت آلمانی در مصاحبه با نشریه گلف نیوز امارات با اشاره به این مساله از تمایل شرکت خود برای حضور در بازار ایران در دوران پسا تحریم خبر داد.

این مدیر آلمانی گفت:" ما رویکرد بازی نسبت به این موضوع داریم. اگر دولت ایران یا شرکت های هواپیمایی آن کشور خواستار همکاری باشند ما آماده ایم. اگر آنان می خواهند که شریکی خارجی داشته باشند ما در این باره فکر می کنیم."

این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با برخی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران خبر داد اما تاکید کرد تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است.

باسمن با اشاره به اینکه ناوگان هوایی ایران نیاز به تعمیر و مراقبت دارد، از ظرفیت رو به رشد ناوگان هوایی ایران در سال های آینده خبر داد و گفت:" ایران جمعیت بزرگ و به طور قطع نیاز به صدها هواپیمای جدید دارد. من اطمینان دارم که ظرفیت رشد صنعت حمل و نقل هوایی ایران وجود دارد. من و سایر بازیگران خارجی آماده تکمیل این زنجیره هستیم."

در سال های گذشته به واسطه تحریم های هوایی، ناوگان هوایی ایران فرسوده شده و اخیرا مقامات ایرانی از برنامه های بلند پروازانه ای برای تجهیز و خریداری هواپیماهای مسافربری جدید پس از لغو تحریم هاسخن گفته اند.

از سوی دیگر به دلیل فرسودگی بسیاری از هواپیماهای مسافربری در ایران، در سال های گذشته سوانح هوایی در این بخش تلفات غیر قابل جبرانی انسانی بر جای گذاشته است.


 اخبار اقتصادی  -  عصر  ایران