اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آمادگی ارتش ایران برای آموزش ارتش سوریه



آموزش ارتش سوریه توسط ارتش ایران

اعلام آمادگی فرمانده نیروی زمینی ارتش برای آموزش ارتش سوریه

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص کمک این نیرو به سوریه در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی گفت: ارتش سوریه، ارتش مقتدر و آماده دفاع است و کمکی به ارتش سایر کشورها ندارد ولی اگر نیاز باشد می‌توانیم در بخش آموزش به آنها کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از بالگرد شبیه‌ساز 214 در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دستاورد از مهمترین دستاوردهای ما به شمار می‌رود گفت: جمهوری اسلامی ایران دومین کشور تولید‌کننده شبیه‌‌ساز  متحرک است که توسط صنعتگران داخلی انجام شده است.

وی افزود: شبیه‌سازهای گذشته استاتیک و ثابت بودند که در پایگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی شبیه‌ساز بالگرد 214 صددرصد متحرک است و در تمامی شرایط جوی امکانات خوبی را فراهم می‌کند.

پوردستان با تاکید بر اهمیت بحث تکرار در شبیه‌ساز بالگرد 214 گفت: این پروژه برای مونتاژ به پایگاه شهید وطن‌پور فرستاده می‌شود تا مورد استفاده دانش‌آموزان و هنرجویان قرار بگیرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا نیروی زمینی ارتش به سوریه در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد گفت: ارتش سوریه، ارتش مقتدر و آماده دفاع است و کمکی به ارتش سایر کشورها ندارد ولی اگر نیاز باشد می‌توانیم در بخش آموزش به آنها کمک کنیم./تسنیم

 

 


ویدیو مرتبط :
آمادگی ارتش و نیروهای مردمی سوریه برای آزادسازی ادلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناوهای ایران برای آموزش به جده آمدند نه آنچه فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران عنوان کرده است



نیروی دریایی ایران , وزارت دفاع , سفارت ایران

 

خبرگزاری رسمی عربستان(SPA) مدعی شد که توقف کشتی های جنگی ایران بخشی از تور آموزشی برای دانشجویان نیروی دریایی ایران بوده است.

این خبرگزاری نوشت: مسئولان سفارت ایران در ریاض درخواست کرده بودند که دو ناو و یک هلی کوپتر در جده توقف کند.

خبرگزاری رسمی عربستان در ادامه ادعا کرد: هدف توقف دو ناو ایران، اموزش به دانشجویان بوده است نه انچه حبیب الله سیاری، فرمانده ارتش ایران اعلام کرده است.

این خبرگزاری نوشت: وزارت دفاع با درخواست سفارت ابران موافقت کرد چراکه علاقمند به حفظ روابط خوب با همه ی کشورهای های دوست و برادر است.

گفتنی است، ناوگروه هجدهم نیروی دریایی ارتش، مرکب از ناو جمهوری اسلامی ایران خارک و ناوشکن شهید دریابان قندی، صبح 15 بهمن ماه در بندر جده عربستان پهلو گرفت.

حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفته بود که هدف از اعزام این ناوگروه به دریای سرخ و بندر جده، نشان دادن اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه آب های ازاد و مقابله با ایران هراسی است..../انتخاب