اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلودگی هوا بلای جان یک هنرمند دیگر هم شد


در ساعات آخر روز گذشته متوجه شدیم که پدر برزو ارجمند در بیمارستان بستری شده است. انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل نارسایی قلبی در «سی سی یو» بستری شد.

تماشا: در ساعات آخر روز گذشته متوجه شدیم که پدر برزو ارجمند در بیمارستان بستری شده است. انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل نارسایی قلبی در «سی سی یو» بستری شد.

آلودگی هوا پدر برزو ارجمند را هم راهی بیمارستان کرد

 گویا دلیل اصلی بروز این اتفاق آلودگی هوا بوده است. ارجمند در حال حاضر به بخش منتقل شده است. پیش از این هم مسعود کیمیایی به دلیل آلودگی هوا راهی بیمارستان شد.


ویدیو مرتبط :
آموزش درس آلودگی هوا - معرفی تصفیه کننده های هوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلودگی هوا بلای جان دروازه بان استقلال


دروازه بان تیم فوتبال استقلال بامداد امروز برای ساعاتی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری فارس: وحید طالب لو بامداد امروز به دلیل افت فشار در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. البته بعد از یکی دو ساعت او ترخیص شد.

ظاهرا این بازیکن به دلیل آلودگی هوا دچار مشکل شده و پزشکان از وی خواسته اند برای بهتر شدن شرایط جسمانی از منزل بیرون نرود.

طالب لو امروز نیز به همین دلیل با فرزاد مجیدی تماس گرفت و سرپرست تیم استقلال هم اعلام کرد با توجه به شرایط در بازی دوستانه امروز شرکت نکند.

با توجه به مصدومیت رحمتی و اینکه حضور این بازیکن در دیدار دوستانه امروز ریسک محسوب می شود امیر حسین نجفی دروزاه بان جوان استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان بازی خواهد کرد.

دیدار استقلال و تیم ملی دانشجویان در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.