اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلمان شرکت گوگل را جریمه کرد


مسئول محافظت از حریم خصوصی شهر هامبورگ آلمان شرکت گوگل را به علت جمع آوری هدفمند و غیرقانونی اطلاعات شخصی به پرداخت ۱۴۵هزار یورو جریمه کرد.

خبرگزاری تسنیم: مسئول محافظت از حریم خصوصی شهر هامبورگ آلمان شرکت گوگل را به علت جمع آوری هدفمند و غیرقانونی اطلاعات شخصی به پرداخت ۱۴۵هزار یورو جریمه کرد.

 " یوهانس کاسپر" مسئول محافظت از حریم خصوصی شهر هامبورگ آلمان روز گذشته (دوشنبه) شرکت گوگل را به علت جمع آوری هدفمند و غیرقانونی اطلاعات شخصی به پرداخت 145هزار یورو جریمه کرد.

وی همچنین از وکلای دیگر کشورهای اروپایی خواست تا جریمه‌های سنگین تری علیه این شرکت به خاطر جمع‌آوری هدفمند و غیرقانونی اطلاعات شخصی در نرم افزار "نمای خیابان" خود و عدم محافظت از این اطلاعات وضع کند.

این در حالی است که میزان جریمه اعمال شده آلمان علیه شرکت گوگل بر اساس قانون اتحادیه اروپا نزدیک به حداکثر جریمه‌ی ممکن یعنی 150 هزار یورو است که 0.002 میزان کل درآمد این شرکت در سال 2012 ارزیابی می‌شود.

شرکت گوگل نیز در پی این جریمه اعلام کرد که این جمع‌آوری این اطلاعات غیر عمدی بوده است و ناشی از خطای یک برنامه نویس است.


ویدیو مرتبط :
آموزش سئو - جریمه گوگل چیست؟ آموزش خروج از پنالتی گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرکت بی ام و آلمان 1.35 میلیارد دلار سود کرد



شرکت بی ام و آلمان 1.35 میلیارد دلار سود کرد

خبرگزاری فارس: شرکت خودرو سازی بی ام و آلمان از افزایش 18 درصدی سود خود در سه ماه نخست ۲۰۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس شرکت خودرو سازی بی ام و اعلام کرد میزان سود خالص این شرکت در سه ماه نخست 2012 میلادی به بیش از 1.35 میلیارد یورو رسیده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 18.1 درصدی روبرو شده است .

بر اساس این گزارش افزایش فروش بی ام و در کشورهای نو ظهور و در حال توسعه به خصوص کشورهای آسیایی تاثیر زیادی بر افزایش سود این شرکت داشته است . بر این اساس میزان فروش شرکت بی ام و در سه ماه نخست امسال نیز با 14.1 درصد رشد به بیش از 18.3 میلیارد یورو رسیده است . سود ناخالص شرکت بی ام و نیز با 18.8 درصد افزایش به بیش از 2.13 میلیارد یورو رسیده است ./فارس