اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلمان زنان قربانی تجاوز را می‌پذیرد


یک وزیر آلمانی تاکید کرد که کشورش قصد دارد مرکزی برای کمک به زنان قربانی تجاوز عناصر داعش افتتاح کند که برای حدود صد زن از سوریه و عراق ظرفیت دارد.

پایگاه خبری العالم: گرد مولر وزیر توسعه و همکاری های اقتصادی آلمان روز دوشنبه در گفتگو با روزنامه بیلد چاپ برلین، با اعلام پذیرش 100 زن قربانی تجاوز جنسی از عراق و سوریه، گفت که در سفر به عراق با 5 دختر که تحت بازداشت داعش بوده و مورد تجاوز جمعی عناصر داعش قرار گرفته بودند، صحبت کرده است.

وی افزود: سه تن از این دختران باردار بودند و به نگهداری و مراقبت ویژه نیاز داشتند.

در نیمه ماه نوامبر کمیته تحقیق سازمان ملل، داعش را به ایجاد ترس در سوریه متهم کرده و تاکید کرد که این سازمان تروریستی دست به کشتارهایی علیه گروههای قومی و دینی می زند و به سربریدن، برده داری جنسی و وادار کردن زنان به بارداری روی می آورد.

آلمان مقصد اصلی متقاضیان پناهندگی در اروپا به شمار می آید و پیش بینی می کند که از حدود 230 هزار پناهنده را در سال 2015 و 200 هزار نفر را در سال 2014 پذیرش کند که نسبت به سال 2013، 60 درصد افزایش داشته است.

اغلب این پناهندگان، سوری و بقیه از عراق و افغانستان هستند.


ویدیو مرتبط :
تجاوز داعش به زنان اهل سنت درموصل+صحبت های زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز وحشیانه به زنان در نیمه‌های شب/ جسد آخرین قربانی 50 کیلومتر دورتر از شهر پیدا شد



متهم به قتل و تجاوزهای سریالی سرانجام توسط پلیس ملبورن دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پرونده تجاوز به 10 زن و قتل آخرین قربانی با تیمی متشکل از 20 بازپرس و محقق پلیس بالاخره با دستگیری و محاکمه مجرم بسته شد.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


پرونده ای که نه صحنه جرم و نه هیچ گزارشی در مورد آن وجود نداشت به جز یک خانم گم شده  به نام "جیل میگر" که 6 روز بعد جسدش پیدا شد.

براساس گزارش پلیس ، جانی آقای "ادریان بای لی" ،با خودرواش به محل جنایت برگشته برای سرکشی از وضعیت جنازه که پلیس فورنسیز او را در جاده بلک هیلز واقع در گیسبورن ،ملبورن در نزدیکی محل جرم مشاهده و دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


عکس خانم "جیل میگر"گم شده، برای پیدا کردنش در خیابان های هوپ وسیدنی ملبورن به دیوار زده شد، اما چند روز بعد جسد این قربانی ایرلندی ، در یک گودال کم عمق 50 کیلومتر دور تر از شهر ، پیدا شد.

این قاتل و جانی 43 ساله که تا قبل از این هیچ سابقه ای از حبس و زندان را نداشته، حالا به جرم چندین تجاوز به عنف تا زمان مرگ باید در پشت میله‌های زندان باشد.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


جانی که تجاوز های سریالی اش را از سال 2000 با تجاوز به یک خانم 18 ساله آغاز کرد،سپس به یک زن 25 ساله و در ادامه یک خانم  توریست 27 هلندی  را در سال 2012 درست چند ماه  قبل از آخرین فربانی خانم "جان میگر"،مورد تجاوز قرار داد.

به گفته پلیس؛ "ادریان" قربانیان خود را که در خلوت شب در حال قدم زدن در خیابان بوده اند را به داخل خودروش می‌کشانده و به انها به طور وحشیانه تجاوز می‌کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


درجلسه  دادگاه ویکتورین که در روز پنج شنبه برعلیه این متجاوز بی‌رحم تشکیل شد ،قربانیان دیگر نیز حضور داشتند و گفتند که چطور زندگی شان توسط متهم یه طور وحشتناکی نابود شد.و بعد از آن متحمل رنج و آسیب عاطفی و روحی که متسلزم استفاده از داروهای ضد افسردگی با دوز بالا است،شدند.

گفتنی است،ادریان در دادگاه به حبس ابد محکوم شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران