اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلبوم مجید خراطها بالاخره مجوز گرفت


آلبوم مجید خراطها بالاخره بعد از سال ها مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد را گرفت تا دوستداران این خواننده برای انتشار آن لحظه شماری کنند.

تماشا: آلبوم مجید خراطها بالاخره بعد از سال ها مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد را گرفت تا دوستداران این خواننده برای انتشار آن لحظه شماری کنند. خراطها که با آثار حسی و عاشقانه اش خیلی زود توانست در دل مخاطبان موسیقی زیرزمینی جا باز کند. بالاخره توانست مجوز آثارش را بگیرد و وارد چرخه رسمی بازار موسیقی کشور شود. ظهر دیروز دقایقی را با این خواننده همکلام شدیم که بخش هایی از صحبت های او را می خوانید:

- متاسفانه برخی اتفاقات ناگوار در تولید آلبومم رخ داد که چند قطعه از آلبوم «حلقه» به بی معرفتی برخی دوستان روی اینترنت رفت و ما هم به خاطر همین ماجرا مجبور شدیم تغییراتی را در این اثر انجام دهیم. حالا هم اصلا قرار نیست با این اسم آلبوم وارد بازار موسیقی کشور شود. چون قطعه «حلقه» لو رفته و به گوش مردم رسیده و همین باعث شد که ما تغییرات اساسی را در این اثر انجام بدهیم. اسم آلبوم را به «دیگه میرم» تغییر دادیم که شامل 14 قطعه است. 7 قطعه بازسازی قطعات پرخاطره و قدیمی و 7 قطعه جدید که البته در بحث تنظیم ها بسیار جدی روی آنها کار کرده ایم.

آلبوم مجید خراطها بالاخره مجوز گرفت

- شاید آگاه نبودن من از روال ارائه رسمی آثارم که باعث شد انتشار نخستین آلبوم رسمی آثارم بود که باعث شد انتشار نخستین آلبوم رسمی ام آنقدر با تاخیر روبرو شود. مطمئنا اگر من با این روال زودتر آشنا می شدم، خیلی وقت پیش ها آلبومم در بازار بود. من آثارم را از طریق سایتم منتشر می کردم. همینطور گستردگی انتشار آنها و استقبال بیشتر و بیشتر شد تا دلگرمی من هم بیشتر شود. برخی آثارم را هم دوستان و دور و بری هایم منتشر کردندن تا اوضاع جدی تر شود اما در واقع من خودم را یک شاعر و نوازنده می دانم تا خواننده.

- از اینکه از سوی دوستدارانم به من لقب «سلطان احساس» داده شده خوشحالم و به خاطر همین مسئله دو قطعه «مسافر» و «خدانگهدار» که به نوعی خاطره انگیزترین قطعات من بوده را هم در آلبوم گنجانده ام. این قطعات برای آنهایی است که در همه این سال ها پیگیر آثار من بودند.

- من تجربه کنسرت رسمی را در ایران داشتم ولی اجرای بعد از آلبوم برایم خیلی مهم است و در حال برنامه ریزی برای آن هستیم. در صورت قطعی شدن آن تاریخ و زمان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

- در همه این سال ها همه آلبوم های بزرگان موسیقی را پیگیری کرده ام ولی همیشه سعی کرده ام خودم باشم و سبک خاص خودم را پیگیری کنم. با نهایت احترام به همه بزرگان موسیقی، هیچ وقت دنباله رو کسی نبوده و نخواهم بود.


ویدیو مرتبط :
یکی از آهنگهای آلبوم جدید مجید خراطها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از کنسرت «مجید خراطها»


خواننده آلبوم «دیگه میرم» در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که در این اجرا چند قطعه از آثار آلبوم جدیدش را هم اجرا کرد.