اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آلبوم خداحافظ گروه آریان منتشر شد


پنجمین آلبوم گروه آریان با نام خداحافظ به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا:  پنجمین آلبوم گروه آریان با نام خداحافظ به خوانندگی علی پهلوان و پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

این آلبوم پس از کش و قوس‏های فراوان، از صبح امروز (نوزدهم اسفد ماه)، تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی (به مدیریت محسن رجب‏پور) به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد.

آلبوم خداحافظ گروه آریان منتشر شد

آلبوم خداحافظ شامل 11 قطعه است که هشت قطعه آن از ساخته ‏های علی پهلوان، دو قطعه از ساخته‏ های شراره فرنژاد و یک قطعه هم از کارهای سیامک خواهانی است، شهاب حسینی، فرشاد فارسیان و سعید مدرس در غیاب نینف امیرخاص وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را به عهده داشته ‏اند و امیر تفرشی هم قطعات را میکس و مستر کرده است.
 
فرزاد فخرالدینی و بابک صفرنژاد نوازندگان حرفه ‏ای گیتار الکتریک و هارمونیکا (سازدهنی) هم به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم حضور دارند.
 
این آلبوم از بیستم اسفند ماه روی تمام سایت‏های معروف فروش بین‏ المللی، قابل خریداری خواهد بود و در ایران هم علاقه‏ مندان به خرید اینترنتی می‏توانند آن را از طریق سایت بیپ تیونز تهیه کنند.
 
علاقه مندان می توانند برای تهیه آلبوم «خداحافظ» به صورت نسخه اصلی به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه آریان بنام خداحافظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای متفاوت گروه آریان و بنیامین در پاییز91/ آلبوم بنیامین و آریان در انتظار مجوز است!



اجرای متفاوت گروه آریان و بنیامین در پاییز91/ آلبوم بنیامین و آریان در انتظار مجوز است!

رجب پور گفت:امیدواریم تدبیر و نگاه مسئولین دفتر موسیقی به اینگونه آثار تغییر کند و بتوانیم هر چه سریعتر مجوز آلبوم این دو گروه موفق و پرطرفدار را اخذ کنیم.»

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 محسن رجب پور مدیرعامل شرکت فرهنگی- هنری «ترانه شرقی» ومدیر برنامه موفق گروه «آریان» و«بنیامین بهادری» در گفتگو با شبکه ایران از اجرای جالب و متفاوت گروه آریان و بنیامین در کنسرت پاییزه این دو گروه خبرداد.

وی گفت:«در اجرای 11 و 12 آبان ماه 91 بنیامین بهادری که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد،این خواننده قطعاتی را که مجوز داشته اند اما منتشر نشده وهمچنین قطعات منتشر شده آلبوم های گذشته اش را اجرا خواهد کرد.»

رجب پور افزود:«در کنسرت پاییزه بنیامین طرفداران ان هنرمند همچون گذشته شاهد اجرایی متفاوت خواهند بود.»

مدیربرنامه بنیامین بهادری اظهار داشت:«بنیامین بعد از اجرای کنسرت در تهران (13 آبان ماه) دو اجرا در بندر عباس خواهد داشت.»

رجب پور درباره اجرای گروه آریان گفت:« گروه آریان نیز که همیشه اجراهایشان دارای موضوعات جذاب غیر موسیقایی مانند میان پرده ها بوده است،قرار است در اجرای پاییزشان که 18 و 19 آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود قطعات جدیدی همراه با تغییرات جدید در کنسرت اجرا خواهد شد.»

وی ادامه داد:«در حال حاضر مشغول برنامه ریزی هستیم تا یک کنسرت شاداب و متفاوت را برای طرفداران آریان رقم بزنیم.»

مدیربرنامه گروه «آریان» و«بنیامین بهادری» درباره زمان انتشارآلبوم های این دو هنرمند گفت:«آلبوم گروه آریان همچنان در انتظار مجوز است و هنوز اتفاق جدی برای این آلبوم نیفتاده است.»وی افزود:«امیدواریم تدبیر و نگاه مسئولین دفتر موسیقی به اینگونه آثار تغییر کند و بتوانیم هر چه سریعتر مجوز آلبوم این دو گروه موفق و پر طرفدار را اخذ کنیم.»/شبکه ایران