اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقا تهرانی: گرین کارت دارم که دارم!



آقا تهرانی: گرین کارت دارم که دارم!

شفاف: عضو ارشد جبهه پایداری به دفاع از گرین کارت خود پرداخت.

به گزارش شفاف،  آنگونه که پایگاه خبری رجا نیوز نوشته مرتضی آقاتهرانی که از چندماه پیش خبر گرین کارت داشتن وی در رسانه ها منتشر شد، در نشست داخلی اعضای جبهه پایداری با فرافکنی دراین باره گفت: «حضرت آیت‌الله مصباح گفتند بین اصولگراها، جبهه پایداری‌ها را درست‌تر می‌بینم. آن وقت طرف می‌آید می‌گوید فلانی گرین‌کارت دارد، خب! دارد. می‌خواهی چه کارش کنی؟ آیا دعوا سر این است؟ اصلا محل دعوا اینجاست؟ داری مردم را از دعوا منحرف می‌کنی. چرا کسی که آقا درباره‌اش می‌گوید اسلام‌شناس است و بعد از شهید مطهری و علامه طباطبایی، الان چشمم به وجود مبارک ایشان روشن است و جای خالی آنها را ایشان پر کرده است، نظرشان درباره جبهه پایداری این است؟ آن وقت ما می‌آییم و حرف‌هایی می‌زنیم که اینها گم بشود. دعوا این چیزهایی است که دارند می‌گویند؟ عین آمریکایی‌ها.»

آقا تهرانی پیش از این هم در آبان ماه سال گذشته به داشتن گرین کارت آمریکا اذعان کرده و گفته بود: باید از افرادی که درباره گرین کارت داشتن من سخن گفتند، پرسید که ایا اصلا کارت باطل شده من را دیده‌اند یا خیر؟ اصلا آنها می‌دانند که من در آمریکا چکار می‌کردم؟ واقعا این افراد از چه چیزی فرار می‌کنند و هدفشان چیست؟!/شفاف


ویدیو مرتبط :
کربلایی جواد میرخلف.29/11/92کجا دارم آقا کجا دارم آقا واحد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرین کارت آقا تهرانی تکلیف شرعی بود


برآیند كلی دولت احمدی‌نژاد ضد روحانیت نیست من منكر این جریانی كه در دولت حاضر وجود دارد، نیستم اما در دولت شش ساله احمدی نژاد روحانیت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اخیرا در دیدار با اعضای تحریریه روزنامه فرهنگ آشتی، ضمن رد برخی اتهامات مطرح شده پیرامون خود، سخنانی را درباره گرین کارت حجت الاسلام آقا تهرانی مطرح کرده است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار با اشاره به گرین كارت دکتر آقاتهرانی اظهار داشت: آقا تهرانی گرین كارت خود را بعنوان یك تكلیف شرعی گرفته است چون ایشان مبلغ بود شرعا مكلف بوده برای تبلیغات اسلامی در آنجا حضور داشته باشد.

وی همچنین پیرامون جنجال بر سر اقامت دوگانه حجت الاسلام آقا تهرانی ابراز داشت: بنده حدود ۴۰ سال است از دوران طلبگی ایشان را می‌شناسم و اتهاماتی مانند تبعه آمریكا بودن، حرفهای بی ربطی است كه به ایشان نسبت می دهند.

معاون سیاسی جامعه روحانیت در ادامه افزود: بداخلاقی علیه هر كسی بد است و این مسائل ضریب امنیت اجتماعی جامعه را پایین می‌آورد و افراد با این چیزها ضربه‌ای نمی‌خورند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب همچنین گفت: در تاریخ هم شاهد این قبیل بد اخلاقی ها بوده ایم مانند آیت‌الله سید ابوالقاسم كاشانی كه ما به عنوان یكی از رهبران نهضت نفت و از سرداران رشید عزت و استقلال امروز ایران از او نام می بریم، پسر مرحوم آیت الله العظمی سید مصطفی كاشانی كه پدرش رهبر استقلال عراق بود و فرزندش رهبر عزت و استقلال نفت ایران ( امّا عده ای برای اهانت و تخریب وی) در تهران به چشم یك موجودی عینك زدند و اسم ایشان را زیر آن نوشتند.

حجت الاسلام نواب در ادامه ضمن رد برخی اتهامات به دولت گفت: برآیند كلی دولت احمدی‌نژاد ضد روحانیت نیست من منكر این جریانی كه در دولت حاضر وجود دارد، نیستم اما در دولت شش ساله احمدی نژاد روحانیت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.

وی افزود :‌ البته بعضی از سران و نخبگان روحانی با دولت مشكلاتی دارند بخاطر همین به دولت اعتراض دارند و اعتراضشان هم به حق و درست است.

منبع: عصرایران