اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای وزیر هم در انتخابات ثبت نام کرد


صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای ثبت‌نام در خیل کاندیداهای ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

خبرگزاری فارس: صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای ثبت‌نام در خیل کاندیداهای ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
 
مستقر در ستاد انتخابات کشور، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای ثبت‌نام  در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.


وی در جمع خبرنگاران گفت: به طور مستقل آمده‌ام و فرصت نکردم که در این زمینه با احمدی نژاد مشورت کنم.

خلیلیان متولد 1338 و زادگاه او اهواز است، دکترای اقتصاد کشاورزی از دانشگاه تربیت مدرس دارد، پیش از این رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس بود، پس از آن معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم بود و در دولت دهم نیز از ابتدا تا کنون به عنوان وزیر جهاد کشاورزی فعالیت می‌کند.

صادق خلیلیان در روز سه‌شنبه 15 مرداد 1388، با ارایهٔ پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی توسط محمود احمدی‌نژاد این پیشنهاد در مجلس به رأی گذاشته شد و از مجموع 286 رأی گرفته شده، با ‪200‬ رای موافق، ‪ ‪ 32رأی ممتنع، 54 رای مخالف موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس برای سمت وزیر جهاد کشاورزی شد.


ویدیو مرتبط :
تذکر آقای نجف نژاد به وزیر نیرو و وزیر راه و ترابری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مطهری: اینکه آقای هاشمی می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود چه ربطی به وزیر اطلاعات دارد؟



علی مطهری,انتخابات,هاشمی در انتخابات

علی مطهری: اینکه آقای هاشمی می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود چه ربطی به وزیر اطلاعات دارد؟

علی مطهری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: در شرایط بحرانی هستیم، اقتصاد و فرهنگ ما وضعیت خوبی ندارد، افراد باتجربه و خبره باید وارد عرصه شوند.

نماینده مردم تهران عنوان کرد: از ورود خاتمی و هاشمی در انتخابات بی‌اطلاعم.

وی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم تصریح کرد: قبلا هم به آقای هاشمی پیشنهاد داده بودم که برای یک دوره 4 ساله وارد عرصه شوند و بعد کنار بروند.

مطهری در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اظهارنظر‌های وزیر اطلاعات درباره آقای هاشمی متذکر شد با حرف‌های آقای مصلحی موافق نیستم چرا که حرف هایشان موجب تشویش اذهان عمومی است و با تدبیر و حکمت یک وزیر اطلاعات سازگار نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه آقای هاشمی می‌خواهد وارد عرصه شود چه ربطی به ایشان دارد، حرف هایشان بی منطق است.

مطهری یادآور شد معتقد هستم آقای مشایی رجل سیاسی نیست. رجل سیاسی کسی است که بتواند درباره موضوعات داخلی و بین‌المللی اظهارنظر کند. هر کسی نمی‌تواند وارد عرصه شود آقای مشایی صرفا رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشائی گرایش‌های فکری غیراسلامی دارد افزود: مشائی به صراحت گفته بود که دوره اسلام گرایی گذشته است و به هیچ وجه به صلاح نیست که مشائی در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه افکار مشائی منحرف است اذعان داشت: وی دارای افکار ویژه است و بحث اسلام ایرانی را مطرح می‌کند./فارس