اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«آقای محمدی کجاست؟»؛ شیوه سارق منزل



سارق ,نصاب ماهواره ,دستگاه پراید نوک مدادی مشکوک,شیوه سارق منزل

«آقای محمدی کجاست؟»؛ شیوه سارق منزل

رییس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری سارقی خبر داد که به بهانه پیداکردن فردی، زنگ منازل را به صدا درآورده و در صورت عدم پاسخگویی و اطمینان از خالی‌بودن منازل، از آنها سرقت می‌کرد.

سرگرد حسن نورآبادی  با بیان اینکه عوامل کلانتری 147 گلبرگ در ساعت 9:45 بیست‌وهفتم شهریورماه امسال در حین گشت‌زنی در محدوده تهرانپارس به راننده یک دستگاه پراید نوک مدادی مشکوک شدند، گفت: ماموران دریافتند که راننده این پراید به دفعات مختلف از خودروی خود پیاده شده و در ساختمان‌ها را زده و به دنبال فردی به هویت «محمدی» می‌گردد.

وی با بیان اینکه ماموران به رفتار این راننده مشکوک شدند، گفت: ماموران با استعلام از اهالی محل متوجه شدند که فردی به نام «محمدی» در آن آدرس وجود ندارد، به پرس و جو از این راننده اقدام کردند که این راننده خود را نصاب ماهواره معرفی کرد و عنوان داشت که فردی به نام «محمدی» از وی خواسته است برای نصب ماهواره به خانه‌اش بیاید.

رییس کلانتری 147 گلبرگ با بیان اینکه ماموران در بازرسی از داخل خودروی این فرد مقداری کابل، قابلمه مسی، یک عدد جارو شارژی و شیرآلات ساختمان کشف کردند، گفت: متهم خود را «حمیدرضا» معرفی می‌کرد و لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه با زدن زنگ خانه‌های مردم و اطلاع یافتن از خالی‌بودن منازل، اقدام به سرقت می‌کرد.

نورآبادی ادامه‌داد: این سارق برای بررسی بیشتر به کلانتری دلالت داده شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کوله پشتی صعود رشته مکانیک - آقای خندان و آقای محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیوه عزل آقای متکی را نه اخلاقی می دانم نه اسلامی



 

 شیوه عزل آقای متکی را نه اخلاقی می دانم نه اسلامی

 

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی می گوید: شیوه عزل آقای متکی را نه اخلاقی می دانم نه اسلامی.

روح الله حسینیان در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص دیدگاهش درباره عزل متکی گفت:این اقدام را را نه اخلاقی می دانم نه اسلامی و نه سیاسی.

وی افزود:ما باید با کارگزارن جمهوری اسلامی که مدتی خدمت کردند با احترام و حفظ آبرو و شخصیت افراد مواجه شویم.... / خبر آنلاین