اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای بازیگر چگونه بدون کنکور وارد دانشگاه شد


عزت الله انتظامی در گفت و گویی خواندنی با جام جم حرف های جالبی زده که بخشی از آن را می خوانید...

تماشا : عزت الله انتظامی در گفت و گویی خواندنی با جام جم حرف های جالبی زده که بخشی از آن را می خوانید: «پس از اینکه به تهران آمدم، در دانشکده هنرهای دراماتیک هنرهای زیبای تهران مشغول شدم و فیلم «گاو» را هم بازی کردم. یک بار نزد دکتر نامدار، رئیس دانشکده هنرهای زبیای تهران رفتم و گفتم آمده ام درس بخوانم، اما او حرفم را جدی نگرفت و از اتاق بیرونم کرد.

ساعت 2 همان روز که از دفترش بیرون آمد، مرا دید که هنوز مقابل اتاقش استاده ام. گفت: «هنوز که اینجا هستی؟» پاسخ دادم: من آمده ام درس بخوانم و شما مرا بیرون می کنید. گریه ام گرفت. دیپلم من برق صنعتی در مدرسه آلمان ها بود و دانشگاه تهران قبول نمی شد. دکتر نامدار به من گفت همه فعالیت هایی که در مدرسه سینما و تئاتر آلمان تا امروز کرده ای را در یک نامه بنویس. من هم شروع کردم به نوشتن. نامه را گرفت و شماره تلفنم را خواست و گفت خبرت می کنم. یک هفته بعد به من خبر داد که هیئت امنای دانشکده موافقت کرده اند که بدودن کنکور وارد دانشگاه شوی. فکر می کنم اولین و آخرین دانشجوی دانشکده هنرهای زیبای تهران بودم که بدون کنکور وارد دانشگاه شدم.

در آن سال ها بهرام بیضایی در دانشکده تاریخ چین تدریس می کرد. به خاطر دارم یک بار زمان امتحان این درس سر کلاس بیضایی نشسته بودم و نمی دانستم چه بنویسم. دانشجویی پشت سر من در جلسه امتحان نشسته بود و مرتب می گفت: ورقه ات را بده من برایت بنویسم. در این زمان، بیضایی گفت ورقه ات را بیاور و با صدای بلند گفت من نمره الف را به عزت الله انتظامی می دهم. درحالی که ورقه من سفید بود. بعد از اینکه به دانشکده هنرهای زیبا راه یافتم، چهار سال، تمام میهمانی ها و جشن ها را قطع کردم. آن زمان یک فولکس قراضه داشتم و شب و روز در این فولکس درس می خواندم».


ویدیو مرتبط :
دانشجویی که قصد داشت با خر وارد دانشگاه شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارت کنکور پزشکی دانشگاه آزاد فردا...



 

 

 

توزیع کارت

 

 

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح فردا سه شنبه ۲۹ تیرماه آغاز می شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت باید روزهای سه شنبه ۲۹ تا پنجشنبه ۳۱ تیرماه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

آزمون رشته های پزشکی سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه اول مردادماه برگزار می شود و در این آزمون۲۰۰ هزار داوطلب به رقابت با یکدیگر می پردازند..../تحلیل: جام جم