اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای بازیگر در تمرین تئاتر با ضربه شمشیر کشته شد



بازیگر معروف هنگامی که در حال تمرین بود با ضربه شمشیر جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،بازیگر ژاپنی هنگامی که در حال تمرین بود با ضربه شمشیر جان خود را از دست داد.

دیگو کاشینو 33 در حال تمرین با همکارانش بود که با یک شمشیر سامورایی کشته شد.

به گزارش دیلی‌میل، نیروهای پلیس در حال تحقیقات درمورد مرگ این بازیگر هستند تا مشخص شود که آیا این مرگ با قصد قبلی بوده و کسی او را به قتل رسانده یا به صورت تصادفی این حادثه برای وی رخ داده‌است.

افراد حاضر در سالن متوجه این اتفاق نشدند و تنها هنگامی به سمت او برگشتند که صدای فریادش را شنیدند و متوجه شدند او از درد به خود پیچیده‌است. به علت عمق جراحت وارده متاسفانه پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
بازیگر مرد برگزیده جشن شب بازیگر تئاتر - محمد علی محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاندیداهای بهترین بازیگر تئاتر در سال 90 معرفی شدند



کاندیداهای بهترین بازیگر تئاتر در سال 90 معرفی شدند

کاندیداهای بازیگری جشن خانه تئاتر معرفی شدند که در این بین نام چهره‌های شناخته شده بازیگری تئاتر همچون گلاب آدینه، رویا نونهالی، صابر ابر و پارسا پیروزفر به چشم می‌خورد.

 

 بهترین بازیگر تئاتر در سال 90 ,معرفی بهترین بازیگر تئاتر در سال 90 ,خانه تئاتر,گلاب آدینه

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاندیداهای بازیگری جشن خانه تئاتر معرفی شدند که در این بین نام چهره‌های شناخته شده بازیگری تئاتر همچون گلاب آدینه، رویا نونهالی، صابر ابر و پارسا پیروزفر به چشم می‌خورد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر،‌ ستاد برگزاری جشن بازیگری خانه تئاتر در جمع خبرنگاران به معرفی کاندیداها و شرایط برگزاری این جشن پرداختند. کاظم هژیرآزاد از اعضای این ستاد و عضو هیأت مدیره خانه تئاتر ضمن گلایه از در اختیار قرار نگرفتن خانه هنرمندان و فضای باز آن برای برگزاری جشن‌های روز جهانی تئاتر گفت: اراده‌هایی وجود دارد که این اتفاق صورت نگیرد.

در ادامه ایرج راد به عنوان مدیرعامل خانه تئاتر با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای در اختیار داشتن خانه هنرمندان ایران و سالن اصلی تئاتر شهر برای برگزاری جشن‌های بزرگداشت روز جهانی تئاتر معتقد است عمدی در ایجاد این مشکلات نبوده است. وی ادامه داد: مدیرعامل خانه هنرمندان ایران سعی کرد تا مقدار بیشتری از فضاهای خانه هنرمندان ایران در اختیار ما قرار گیرند.

راد با اشاره به در اختیار قراردادن سالن اصلی برای برگزاری جشن بازیگر خانه تئاتر گفت: به دلیل ناهماهنگی یکی از کارمندان تئاتر شهر در اختیار گرفتن سالن اصلی برای جشن بازیگر با مشکل مواجه شد و قرار بود وزارتخانه‌ای دیگر این سالن را در اختیار گیرد. اما خوشبختانه سالن اصلی در اختیار ما قرار گرفت تا بتوانیم این جشن را برگزار کنیم.

سپس مریم رحیمی در خصوص نحوه داوری آثار در طول سال 90 و گروه‌های داوری توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه بهزاد فراهانی با اشاره بودجه خانه تئاتر گفت: متأسفانه بودجه ما در خانه تئاتر مورد جرح و تعدیل قرار گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد مشکلاتی را در پرداخت بودجه اندک 200میلیون تومانی خانه تئاتر ایجاد کرده است که گاه نیمی از این بودجه با تأخیری یک ساله پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور وقتی می‌خواهیم جشن بازیگر را برگزار کنیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم و باید به سراغ اسپانسرها برویم. مؤسسه صنعتی صفا که بزرگترین کمپانی لوله‌های نفت و پروفیل است اسپانسر جشن بازیگر خانه تئاتر شده است.

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر درباره بزرگداشت‌های این دوره از جشن بازیگر یادآور شد: هر سال یک شخصیت زن و مرد خارج از پایتخت را که تجربه ورای 30 سال داشته باشند مورد تجلیل قرار می‌دهیم.

عضو هیأت مدیره خانه تئاتر ضمن گلایه از کسانی که بدنه جشن‌های بزرگداشت روز جهانی تئاتر را زخمی کردند تصریح کرد: از کسانی گله دارم که پوستر جشن بازیگر را زیر سؤال بردند در حالیکه طراح این پوستر هم اردشیر رستمی است.

سپس شهره سلطانی به عنوان کارگردان جشن بازیگر خانه تئاتر از حضور رسول نجفیان به عنوان مجری مراسم خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های متنوع و خاص‌ترین را برای این جشن در نظر گرفته‌ایم.

در پایان ستاد برگزاری جشن بازیگر خانه تئاتر اسامی کاندیداهای بازیگری تئاتر در سال 90 را ارائه دادند.

در بخش بازیگری زن گلاب آدینه برای "خرده خانوم"، رویا افشار برای "بلوط‌های تلخ و زمستان 66"، فهیمه امن‌زاده برای "جنوب از شمال غربی"، رویا بختیاری برای "خانمچه و مهتابی"، محبوبه بیات برای "خانمچه و مهتابی"، الهام پاوه‌نژاد برای "شن"، منیژه دلدار گلچین برای "حکم"، فریده سپاه‌منصور برای "مشروطه بانو"، مریم سعادت برای "تراس"، گلچهره سجادیه برای "اگر نرفته بودی"، نگار عابدی برای "ورود آقایان ممنوع"، شیوا فلاحی برای "درهای نیمه باز"، مرجان قمری برای "آبی‌گونه"، الهام کردا برای "خاموشی دریا"، افسانه ماهیان برای "جنوب از شمال غربی"، ناهید مسلی برای "ورود آقایان ممنوع"، رویا میرعلمی برای "ورود آقایان ممنوع"، هدا ناصح برای "گفت امروز بینی و فردا بینی و پسان فردا" و رویا نونهالی برای "مشروطه بانو" کاندیداهای بازیگری تئاتر در سال 90 هستند.

در بخش بازیگر مرد نیز مجید آقاکریمی برای "مخزن"، صابر ابر برای "جیره‌بندی پر خروس"، علی باقری برای "درهای نیمه‌باز"، پارسا پیروزفر برای "گلن‌گری گلن‌راس"، بهنام تشکر برای "ماه‌زدگان"، سیاوش چراغی‌پور برای "گلن‌گری گلن‌راس"، شهرام حقیقت‌دوست برای "خاموشی دریا"، پیام دهکردی برای "جنوب از شمال غربی"، علی سرابی برای "زمستان 66"، میکائیل شهرستانی برای "اگر نرفته بودی"، فرزین صابونی برای "جنوب از شمال غربی و خاموشی دریا"، سیامک صفری برای "آقای اشمیت کیه؟ و صد سال پیش از تنهایی ما"، امین طباطبایی برای "بازگشت افتخارآمیز مردان از جنگ"، علیرضا کی‌منش برای "منو تلخک"، صادق ملکی برای "مخزن"، نوید محمدزاده برای "بالاخره این زندگی مال کیه"، افشین هاشمی برای "لارنس راهب" و هدایت هاشمی برای "افسانه ببر" کاندیداهای بازیگر تئاتر در سال 90 هستند.

جشن بازیگر خانه تئاتر 16 اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.