اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقایان نماینده! ۳سال پیش نیز گزارشی از کهریزک قرائت کردید.چه نتیجه ای گرفتید؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آقایان نماینده! ۳سال پیش نیز گزارشی از کهریزک قرائت کردید.چه نتیجه ای گرفتید؟

دررسانه هاخواندیم که یکی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی وعده کرده است که بزودی گزارش مجلس درباره علت مرگ ستاربهشتی ، درصحن علنی مجلس قرائت خواهدشد.

این خبردرعین این که مرا خوشحال کرد بلادرنگ به یاد یک گزارش مربوط به سه سال پیش انداخت. سه سال پیش و پس از کشته شدگان چندتن از جوانان دربازداشتگاه کهریزک ، کمیته حقیقت یاب بادستور جناب آقای دکتر علی لاریجانی ،رییس محترم مجلس شورای اسلامی ازبین نمایندگان تعیین شد و پس ازمدتی گزارش این کمیته درخصوص آمرین و مامورین مقصردرمرگ زندانیان کهریزک ، درصحن علنی مجلس قرائت شد.

ازجمله افراد مقصردراین واقعه آقای سعیدمرتضوی دادستان سابق تهران بودکه درگزارش کمیته حقیقت یاب مجلس نام وی برده شد.

امروز پس ازگذشت سه سال ازقرائت گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس ، به تازگی پرونده اتهامی آقای مرتضوی و دیگرقضات ذیمدخل در پرونده کشته شدگان کهریزک به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده است و تاکنون دردادسراو درمرحله تحقیقات قرارداشته است.

حال این پرسش به ذهن متبادرمی شودکه پس ازقرائت علت مرگ ستاربهشتی و تعیین مقصرین این حادثه ، چه مدت دیگری می توانیم شاهدرسیدگی ومحاکمه متهمین دردادگاه صلاحیتدارقانونی باشیم؟/خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
شما اگر در چنین موقعیتی قرار می گرفتید،چه می کردید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از کنایه باهنر به تاخیر در ارائه لایحه بودجه تا تذکرش به نماینده دولت: شما حرف همه مسئولان و رهبری را نادیده گرفتید



 

 

 

لایحه بودجه, محمدرضا باهنر , قاچاق

 

اگرچه هنوز دولت زمان دقیق ارائه لایحه بودجه را اعلام نکرده، اما نایب رئیس مجلس از ابتدای هفته اعلام کرده است، که این لایحه چهارشنبه به مجلس می​رسد.

محمدرضا باهنر نه تنها درحاشیه نشست جامعه اسلامی مهندسین که امروز در صحن علنی هم این موضوع را یادآور شد. وی در خلال بررسی لایحه مبارزه با قاچاق ارز و کالا که نمایندگان به حذف بخشی از درآمدهای دولت از محل کشف قاچاق رای دادند، گفت: انشالله پس از مدت​ها تاخیر بالاخره فردا آقای رئیس​جمهور تشریف می ​آورند مجلس و لایحه بودجه 91 را می ​آورند و ما این کمبود را در لایحه بودجه جبران می​کنیم.

نایب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت، در ادامه بررسی این لایحه به نماینده دولت به دلیل اظهاراتش در مجلس تذکر داد. میرکوهی که به عنوان نماینده دولت مواضع قوه مجریه در خصوص لایحه مبارزه با قاچاق ارز و کالا را ارائه می​داد در واکنش به اینکه نمایندگان «ضبط خودرو حامل قاچاق در درگیری مسلحانه با ماموران» را حذف کرده بودند، گفت: با حذف همه بندهای تشویقی این لایحه، بهتر بود اصلا به کلیات آن رای نمی دادید! این دیگر چه کاری است؟ همه درآمدهای دولت از این راه را حذف می​کنید و بعد می​گویید در لایحه بودجه جبران می​شود!

باهنر با بیان اینکه بهتر بود بهتر صحبت می​کردید، خطاب به نماینده دولت اظهار داشت: یعنی شما می​فرمایید همه حرف​ها و توصیه​ها و ضرورت سنجی​های مسئولان کشور بویژه مقام معظم رهبری بر لزوم بررسی این لایحه به خاطر این بوده که یک ماشین از قاچاقچی گرفته شود و به دولت داده شود؟ نه آقا اینگونه نبوده.  شما حرف همه مسئولان و رهبری را نادیده گرفتید. انشالله که منظورتان این نبوده است.../خبرآنلاین