اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقایان مسئول ! بیکاری فرزندان شما باعث افتخار نیست که جار می زنید



شفاف : پسر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محبوب رئیس جمهور تا همین چند وقت پیش بیکار بوده است . برادر حمید بقایی معاون رئیس جمهور بیکار است . سه فرزند محمد رضا باهنر عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس بیکار هستند . تا چند وقت پیش 4 فرزند لیسانسه آقای قرائتی رئیس نهضت سواد آموزی کشور نیز بیکار بودند . شاید باید به این فهرست اسامی فرزندان تعداد دیگری از مسئولین را اضافه کرد .

 

اینکه فرزند یک مسئول کشور بیکار باشد ، عیب نیست و اشکالی به آن وارد نیست . اما به نظر می رسد که افتخار کردن به بیکاری فرزندان مسئولان و اعلام آنها با صدای بلند محل اشکال است .

برخی مسئولان کشور تا مشکلی از سوی مردم مطرح می شود می گویند ما هم همین مشکل را داریم ! . مردم می گویند هوای تهران آلوده است یکی می گوید من با این پست و مقامم به همراه خانواده ام در یکی از آلوده ترین نقاط تهران زندگی می کنیم ! وقتی کسی می گوید فرزندان من بیکار هستند ، مسئولی می گوید فرزندان خود من هم بیکار هستند !

به نظر می رسد برخی مسئولان محترم یک نکته اساسی را اشتباه گرفته اند . زندگی کردن در آلوده ترین نقطه تهران افتخار نیست . بیکاری فرزندان افتخار نیست . بلکه افتخار این است که مسئولی سرش را بالا بگیرد و با افتخار بگوید من تمام مطالبات شهرداری تهران را داده ام و با کمک مدیریت شهری کاری کرده ایم که دیگر در تهران هیچ نقطه آلوده ای وجود ندارد . افتخار این است که مسئولی بگوید به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که هیچ بیکاری در کشور وجود ندارد و فرزندان من هم شاغل هستند .

ساده زیستی و زندگی کردن به مانند مردم خوب است . اما مشکل مردم صرفا با ساده زیستی مسئولان حل نمی شود . مشکل مردم این نیست که فلان مقام دولتی در بالای شهر تهران زندگی می کند یا جنوب شهر . خواسته مردم این است که فاصله شمال و جنوب شهر کاهش پیدا کند و عدالت میان شمال و جنوب برقرار شود . مردم نمی خواهند مسئولان سوار خودروی بی کیفیتی مانند پراید شوند . میخواهند صنعت خودرو سازی را به جایی برسانند که بهترین کیفیت خودرو را تولید کنند . مردم نمی خواهند مسئولان شبانه روز نان و پنیر بخورند . می خواهند کاری کنند که همه شهروندان این مملکت توان خوردن غذاهای مناسب را داشته باشند . مردم نمی خواهند مسئولان کشور لباس خوب نپوشند ، می خواهند مسئولان کاری کنند که همه بتوانند لباس خوب بپوشند .

بنابراین اینکه عده ای می آیند و با افتخار می گویند فرزند فلان مقام بیکار است ، اصلا توقع نداشته باشند مردم برای آنها سوت و کف بزنند . مردم وقتی سوت و کف می زنند و مسئولانشان را تشویق می کننند که درصد بیکاری جوانان کشور را به پایین ترین حد ممکن برسانند .../شفاف


ویدیو مرتبط :
بیکاری آقایان نتیجه شاغل بودن خانمها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: باعث افتخار است كه ركورد مادرید را شكسته‌ایم



 

 

 

گواردیولا: باعث افتخار است كه ركورد مادرید را شكسته‌ایم

 

پس از کسب 3 امتیاز هفته بیست و یکم

گواردیولا: باعث افتخار است كه ركورد مادرید را شكسته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از کسب 3 امتیاز خارج از خانه در هفته 21 گفت: این باعث افتخار ما است که رکورد رئال را شکسته‌ایم.

به نقل از مارکا، جوزپه گواردیولا، سرمربی بارسلونا تصریح کرد: وقتی می‌شود رکورد رئال مادرید زمان آلفردو دی استفانو را شکست، یعنی اینکه یک بازیکن مثل او را داریم و او کسی نیست جز مسی!

وی افزود: البته برابر هرکول‌ها، فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. باید تذکراتی را به برخی بازیکنان بدهم. نباید اینگونه اشتباه کنیم.

گواردیولا در خصوص لیگ قهرمانان و آرسنال گفت: به طور کلی روزهای بسیار سختی در پیش داریم. آرسنال بزرگ است؛ البته نه به بزرگی ما. بارسا برای قهرمانی حرکت می‌کند و نام حریفان برای ما اهمیتی ندارد