اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقامصطفی سرمربی پرسپولیس می شود؟


پرسپولیسی‌ها دیروز از طریق سفارت تركیه در ایران دنیزلی را پیدا كردند و در نهایت مذاكرات ابتدایی را با این مربی انجام دادند

 مسئولان باشگاه پرسپولیس به طور جدی در فكر ایجاد تغییر در كادرفنی هستند و به نظر می‌رسد حمید استیلی دیر یا زود از این تیم بركنار خواهد شد.

به گزارش سایت گل هر چند پرسپولیسی‌ها از جمله علی پروین در این شرایط حساس تا حدودی از استیلی حمایت كرده‌اند ولی این مربی روی لبه تیغ قرار دارد و موضوع مهم این است كه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام كرده كه از عملكرد سرمربی تیمش راضی نیست و هر لحظه امكان دارد تصمیمات غیرمنتظره بگیرد.

 رویانیان در مصاحبه‌ای كه روز گذشته انجام داد با صراحت اعلام كرد كه حتی روی جانشین‌های استیلی هم فكر كرده و برای مذاكره با آنها برنامه دارد. به گزارش سایت گل، در حال حاضر مصطفی دنیزلی جدی‌ترین گزینه پرسپولیس برای جانشینی استیلی است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد كه تمامی اعضای هیئت مدیره موافق حضور این مربی هستند و فقط این علی پروین است كه به دلیل محدود شدن اختیارات فنی‌اش حاضر نیست فعلا مربی خارجی به پرسپولیس بیاید. مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته به صورت تلفنی با مصطفی دنیزلی مذاكره كرده‌اند و این یك خبر مهم در مورد تیمی است كه این روزها پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتر لقب گرفته است. پرسپولیسی‌ها دیروز از طریق سفارت تركیه در ایران دنیزلی را پیدا كردند و در نهایت مذاكرات ابتدایی را با این مربی انجام دادند.

 دنیزلی اما پاسخ روشنی به مسئولان پرسپولیس نداد. او خطاب به آنها گفت:« من به طور دقیق از وضعیت تیم شما اطلاعی ندارم در ضمن شرایط من نسبت به گذشته تغییر كرده است. فعلا باید فكر كنم تا بتوانم در مورد مذاكره كردن به نتیجه برسم.»

 دنیزلی بعد از صحبتی كه با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت، تماسی هم با دو نفر از دوستانش در ایران گرفت تا پیگیر اوضاع پرسپولیس باشد. شاید در حال حاضر بازگشت آقامصطفی به جمع سرخپوشان آرزوی هواداران پرسپولیس باشد ولی باید دید آیا دنیزلی راضی به بازگشت خواهد شد یا در نهایت جواب منفی خواهد داد؟ گویا فعلا باید منتظر بازی با نفت تهران باشیم و بعد از این بازی شاید اتفاقات جدیدی بیفتد.

منبع: گل




ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد



 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ تیموریان یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اما نیازی به وی نداریم.

علی دایی پس از بازی دیروز مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و محکمی را برگزار کردیم و به نظر من این بازی می‌تواند ما را برای رسیدن به هدفمان کمک کند.

وی در خصوص اردوی مشهد تصریح کرد: اردوی بسیار عالی برگزار کردیم و خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی آماده بازی‌های لیگ برتر هستیم. این اردو همانطور که بارها گفتم قطعا به پرسپولیس کمک می‌کند.

دایی در خصوص مشکل در خط حمله پرسپولیس گفت: ما مشکل گلزنی نداریم و کمبودی در خط حمله احساس نمی‌کنم، چون بازیکنان بسیار خوب و کاربلدی داریم، اما برای تقویت خط حمله در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم داریم که رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا به هدف خود برسیم.

وی در مورد شایعه حضور عمادرضا در پرسپولیس تاکید کرد: بعید می‌دانم او به پرسپولیس بیاید. رایزنی‌های خود را برای جذب مهاجم انجام دادیم. متاسفانه روی اوسال نظر داشتیم که قسمت نبود به ما اضافه شود.

دایی همچنین در خصوص آندرانیک تیموریان و احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: تیموریان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، اما با توجه به اینکه در این پست دو سه بازیکن بسیار خوب داریم احتیاجی نداریم تا او را جذب کنیم.

گفتنی است؛ پرسپولیس در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر بالاخره موفق به انجام یک بازی تدارکاتی شد و عصر روز یکشنبه رودروی نساجی تیم پرطرفدار شمال کشور قرار گرفت و در پایان توانست 2 بر1 نساجی را شکست دهد.