اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقاتهرانی: جلیلی ۴ سال رؤسای قوا را اداره کرد!



آقا تهرانی,سعید جلیلی

درس سیاست را در مكتب پایداری بیاموزیم

آقاتهرانی: جلیلی ۴ سال رؤسای قوا را اداره کرد!

دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح، سعید جلیلی را اصلح می داند، گفت: سعید جلیلی بهتر از آنچه که نشان می‌دهد است.

حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی در مسجد جامع زنجان‌ افزود: آیت‌الله مصباح‌یزدی بعد از تحقیق از میان هشت کاندیدای ریاست جمهوری، ‌سعید جلیلی را ‌اصلح تشخیص داد‌ند. وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند وزاری متخصص را مدیریت کند، افزود: کاندیداها نباید دروغ بگویند و مردم را گول بزنند بلکه باید صداقت داشته و مقاوم باشند.

معلم اخلاق دولت احمدی‌نژاد شائبه ایجاد شده در خصوص توان اجرایی و مدیریتی جلیلی را نیز رد کرد و مدعی شد: دکتر جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی است و کسانی که زیر دست دکتر جلیلی هستند شخصیت‌های همانند رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستند و دکتر جلیلی چهار سال اینها را اداره می کرده است و آیا این مدیریت کم است؟!!

اظهارات وی در حالی بیان شده كه جلیلی دبیر شورای عالی امنیت كشور است و طبق قانون رئیس این شورا، رئیس‌جمهور است و دبیر شورای عالی امنیت ملی در هر زمان از طرف رئیس جمهور تعیین می‌‌شود. حال چگونه دبیر یك شورا نه تنها رییس‌ آن شورا بلكه روسای قوای مقننه و قضاییه را نیز اداره می‌كند، از حكایات جالب نظریه‌پردازی و تحلیل سیاسی و البته تغییر فرهنگ لغات و مفاهیم این‌روزهای ایران است!!

گفتنی اینكه، جلیلی در ۲۸ مهر ۱۳۸۶ دبیر این شورا شد. پیش از وی علی لاریجانی به مدت ۲۶ ماه و حسن روحانی، بیش از ۱۶ سال مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را برعهده داشتند./بهار نیوز

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اگر اداره، شب عید فطر دعوتی بده فطریه پای اداره است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: بروید ببینید بی ‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر مردم آورده/3 سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می شود



3 سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می شود

احمدی نژاد: 70 درصد مردم، نوروز به مسافرت رفتند/ بروید ببینید بی ‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر مردم آورده/ ۵۰ سال است که ثروت این کشور در جیب عده‌ای بوده

رئیس جمهور گفت: بنده از اول هم می‌دانستم که این افراد با هدفمندی یارانه‌ها مخالفند و به دنبال اخلال‌گری در اقتصاد و ربط دادن مشکلات اقتصادی به طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند.

 


  ,احمدی نژاد,صحبتهای احمدی نژاد,تحریم نقت ایران

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور گفت: برخی‌ها به زعم خود با تحریم نفتی، می‌خواهند برای ایران مشکل درست کنند که باید بگویم اینقدر ذخیره داریم که اگر دو تا سه سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می‌شود.

 

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در بخش دوم سخنان خود در جمع مردم بندرعباس با بیان اینکه اجرای عدالت در داخل کشور نیز مخالفینی دارد، اظهار داشت: این عده توزیع عادلانه امکانات و ثروت را به نفع خود نمی‌دانند و هر قدمی که برای عدالت گستری برداشته می‌شود با آن مخالفت می‌کنند.

 

وی افزود: ۵۰ سال است که ثروت این کشور در جیب عده‌ای قلیل و کم بوده و ما می‌گوئیم که همه باهم باید کاری بکنیم که ثروت ملت در تمام جیب ملت برود.

رئیس جمهور ادامه داد: بنده از اول هم می‌دانستم که این افراد با هدفمندی یارانه‌ها مخالفند و به دنبال اخلال‌گری در اقتصاد و ربط دادن مشکلات اقتصادی به طرح هدفمندی یارانه‌ها هستند.

 

به گفته احمدی‌نژاد بازی ارز و سکه اقدامی هماهنگ در بین خارجی‌ها و داخلی‌ها بود که در پی غفلت برخی از همکاران در گوشه و کنار این امر رقم خورد.

 

وی بیان داشت: می‌خواهند نفت ما را تحریم کنند باید به آنها بگویم که اینقدر ذخیره داریم که اگر دو تا سه سال هم نفت نفروشیم کشور به راحتی اداره می‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: همکاران بنده برای خنثی سازی توطئه‌ها فعال شده‌اند.

 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی‌ها از خوشحالی مردم ناراحتند، افزود:‌ زمانی که ۷۰ درصد مردم توانائی به مسافرت رفتند را دارند و در نوروز به مسافرت می‌روند برخی‌ها ناراحتند که چرا ۱۲۰ میلیون سفر در کشور رخ داده است. این عده دلیل ناراحتیشان را مصرف بنزین عنوان می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید از خوشحالی مردم شاد شد، اذعان داشت: پیشنهاد ما به این عده این است که به گوشه و کنار مملکت بروند و ببینند که بی‌عدالتی‌های گذشته، چه بلائی به سر برخی از مردم در آورده است./انتخاب