اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پیش فروش "تندر 90"پارس خودرو



قیمت تندر 90 , تندر 90 پارس خودرو

آغاز پیش فروش "تندر 90"پارس خودرو

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از آغاز پیش فروش خودرو تندر 90 خبر داد.

 حسن فروزان مهر با بیان این مطلب  افزود: نظر به استقبال بی نظیر مشتریان از شرایط فروش این خودرو در بهمن ماه 92 و همچنین به منظور جلب رضایت این عزیزان، شرایط ویژه  خودرو تندر 90 آغاز شده است.
 
وی گفت: نظر به کنترل قیمت ها در بازار خودرو ، پیش فروش  تندر 90 شرکت پارس خودرو با موعد تحویل اردیبهشت  ماه 93 و سود مشارکت مناسب عرضه خواهد شد.
 
مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات در خدمت مشتریان این گروه خودرو سازی است. 

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تندر 90 - پارس خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش فروش "تندر 90" پارس خودرو آغاز شد



خودروسازی سایپا ,خودرو ,تندر 90, حسن فروزان مهر,

پیش فروش "تندر 90" پارس خودرو آغاز شد

حسن فروزان مهر از آغاز پیش فروش خودرو تندر 90 با شرایط مناسب خبر داد.

  مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با اعلام این خبر افزود: در راستای جلب رضایت مشتریان ، برنامه ریزی جهت تولید هر چه بیشتر این خودرو صورت پذیرفته و شرایط ثبت نام با موعد تحویل دی ماه و سود مشارکت مناسب  آغاز شده است.

وی تاکید کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir  و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور برای ثبت نام اقدام کنند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن 096770 پاسخگوی سوالات مشتریان است. / سایپانیوز