اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پیش‌ فروش محصولات 2016 رنو در ایران


نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، اقدام به پیش‌فروش محصولات رنو مدل ۲۰۱۶ کرد.

خبرگزازی ایسنا: نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، اقدام به پیش‌فروش محصولات رنو مدل ۲۰۱۶ کرد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو از سود 30 درصدی مشارکت این خودرو ها خبر داد و گفت: نگین خودرو به عنوان نخستین شرکت وارد کننده در سال 1394، خودروهای مدل 2016 رنو را طی مدت 90، 120 و 150 روز کاری به مشتریان تحویل می‌دهد.

علی شکوهی ادامه داد: قیمت نهایی خودرو‌ها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین می‌شود و در صورت تمایل امکان سرمایه‌گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم است.

وی تاکید کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شوند.

رنوفلوئنس در سه تیپ فول، نیمه فول و دنده ای، رنو سفران در دو تیپ 2000 چهار سیلند و 2500 شش سیلندر، رنو اسکالا در دو تیپ 2000 فول و 2000 نیمه فول و رنو داستر 2000 اتوماتیک از جمله محصولاتی هستند که طی این طرح فروش ویژه با مدل 2016 میلادی به مشتریان ارائه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
‫آغاز تولید رنو ساندرو در ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر