اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز پرداخت‌ افزایش حقوق بازنشستگان


مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: حداقل حقوق پرداختی بازنشستگان با 30 سال سابقه بیمه 700 هزار تومان است.

 خبرگزاری مهر:  مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: حداقل حقوق پرداختی بازنشستگان با 30 سال سابقه بیمه 700 هزار تومان است.

حسن ضابطی با بیان این مطلب افزود: پرداخت افزایش حقوق 25 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی از روز دوشنبه 10 تیرماه در تمامی شعب بانک رفاه آغاز شده است و بازنشستگان می توانند همراه با حقوق خود معوقات را نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه 1400 میلیارد تومان برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده است، گفت: همچنین افرادی که بر اساس حروف الفبا قبل از تاریخ 10 تیر حقوق تیر ماه خود را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند به بانک رفاه مراجعه و افزایش 4 ماهه نخست سال را دریافت کنند.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، معوقات بازنشستگان همراه با حقوق به ترتیب حروف الفبا به حساب آنان واریز می شود و قابل برداشت است.

ضابطی در مورد حداقل حقوق 700 هزار تومانی بازنشستگان نیز تاکید کرد: تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی که 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه را دارند از این پس حداقل 700 هزار تومان حقوق دریافت خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت/ 700 هزار تومان پرداختی با 30 سال حق بیمه



پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت/ 700 هزار تومان پرداختی با 30 سال حق بیمه

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان احتمالا در اردیبهشت ماه محاسبه و پرداخت می شود.

علی اکبر خبازها در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در سال جاری بر اساس مصوبه دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 25 درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش در حقوق ماه آینده آنان در نظر گرفته می شود.

وی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای افزایش حقوق ها خبر داد و تاکید کرد: هنگامی که افزایش 25 درصدی اعلام شده به طور حتم در بودجه اعتبار مورد نیاز برای تامین آن نیز اختصاص داده شده است و اگر هم چنین نباشد تا زمان پرداخت بودجه آن تامین می شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حقوق 700 هزار تومانی بازنشستگان در سال جاری نیز گفت: حقوق 700 هزار تومانی شامل تمامی بازنشستگان نمی شود و تنها افرادی این حقوق را می گیرند که 30 سال حق بیمه کامل پرداخت کرده باشند که البته تعداد آنان نیز کم نیست.

به گفته خبازها، بازنشستگان حقوق فروردین خود را دریافت کرده اند به همین دلیل اعمال افزایش حقوق آنان از اردیبهشت خواهد بود و مابه‌التفاوت ماه‌ اول نیز همراه با حقوق به حساب‌شان واریز می شود./مهر